Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana

GMINA LIPNICA MUROWANA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6852100 , fax. 14 6852102
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIPNICA MUROWANA
    44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. 14 6852100, fax. 14 6852102
    REGON: 851660602
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetleniaulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana”2. Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Lipnica MurowanaW zakres zadania wchodzi modernizacja 18 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipnica Murowana zgodnie z załączonym wykazem dróg stanowiącym załącznik do SWZ:Lipnica Dolna 2 odcinki drógLipnica Murowana 3 odcinki drógLipnica Górna 3 odcinki drógBorówna 1 odcinek drógRajbrot 9 odcinków drógWykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu dla każdego z odcinków modernizowanych dróg.Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych należy z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomić właściciela sieci usytuowanej w ciągu drogi i w porozumieniu z nim ustalić jej faktyczny przebieg oraz prowadzić roboty pod nadzorem przedstawiciela operatora danej sieci. W zakres prac wchodzi wykonanie odkrywek – sond dla ustalenia głębokości i lokalizacji danej sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wykaz dróg, uzgodnienia, projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SWZZadanie nr 2Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica MurowanaW zakres zadania wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na terenie Gminy Lipnica Murowana w m.:- Lipnica Górna /dz. 1391/4, 1392/2, 1415/2, 1417/2, 1365/18, 1652/4 – ok. 885m/,- Lipnica Górna /dz. 663 – ok. 650m/, - Rajbrot /dz. 5248, 5231, 5189, 5060 – ok. 729m/.Należy zastosować oprawy energooszczędne LED, inteligentny system zarządzania oświetleniem; słupy stalowe, ocynkowane na fundamentach betonowych.Wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu dla każdego z odcinków oświetlenia.1) Zadaniem Wykonawcy będzie dla zadania nr 2 sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego zakresu robót, sporządzenie dokumentacji w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub materiałów do zgłoszenia robót budowlanych, a także wykonanie robót budowlanych. 2) Wykonanie dodatkowych badań, w tym geotechnicznych wg potrzeb (Wykonawca zrealizuje dodatkowe badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu)3) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. 2021 Poz. 2454)4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów,5) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robot i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu robót do PINB). 7) Wykonawca pozyska ponadto na rzecz Zamawiającego pisemne oświadczenia poszczególnych właścicieli posesji, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia ulicznego o wyrażeniu zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane, zgody na wejścia w teren – dot. odcinków realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.8) Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: SWZ, Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami graficznymi, projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ9) Zakres prac obejmuje również inne czynności konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.UWAGA!Zamawiający informuje, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zadania wskazanego w rozdz.III SWZ, Zamawiający może utracić dofinansowanie. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia powstałej szkody związanej z utratą dofinansowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310z późn. zm.),3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w BSRz o/Nowy Wiśnicz na konto nr 31 8589 0006 0230 0000 0837 0005.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta.5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium.6. Wadium wnoszone w formie innej iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SWZ i przepisów prawai spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wymienione poniżej minimalne poziomy zdolności dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej 100 000,00 zł każda2) Wykonawca dysponuje osobami, które będą skierowane do kierowania robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia w specjalności:a) kierownika budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowejb) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy budowy oświetlenia ulicznego)Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz.1646 z późn. zm).Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie wymagań przez jedną osobę zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (jeżeli dotyczy).Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach