Przetargi.pl
Remont dachu, pionów wentylacyjnych i stropu nad drugim piętrem w istniejącym budynku szkolnym w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie

XIV Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-322 Kraków, Chełmońskiego, 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: XIV Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika
    Chełmońskiego, 24
    31-322 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 000719487
  • Adres strony internetowej zamawiającego: xiv-lo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, pionów wentylacyjnych i stropu nad drugim piętrem w istniejącym budynku szkolnym w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej remontu dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XIV, przy ul. Chełmońskiego 24 w Krakowie z wyłączeniem prac związanych z ociepleniem stropu strychowego w obrębie stropu głównego, tj.: usunięciem odpadów w postaci śmieci, gruzu, dachówek; rozłożenia wełny mineralnej; wykonania podestów komunikacyjnych; rozłożenia folii paroprzepuszczalnej na wełnie mineralnej; docieplenia betonowych cokołów stabilizujących doły rur wentylacyjnych. Prace wymienione w zdaniu poprzedzającym w zakresie stropu nad klatką schodową objęte są przedmiotem zamówienia. Orientacyjne wymiary stropu klatki schodowej objętej dociepleniem w przedmiocie zamówienia podstawowego: 4,2 x 5,9 [m]. Wymagania dodatkowe związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający wymaga, aby prace związane z wymianą dachówek, obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, remontu gzymsów były wykonywane z zastosowaniem rusztowania ramowego. Montaż, dopuszczenie do użytkowania, demontaż oraz codzienne przeglądy rusztowania winny być każdorazowo potwierdzane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 2) Przejścia instalacji w tym odpowietrzenie instalacji kanalizacyjnej należy wykonać z zastosowaniem systemowych dachówek ceramicznych 3) W związku ze statutową działalnością Zamawiającego w tym prowadzonymi zajęciami edukacyjnymi w trakcie trwania roku szkolnego, wszystkie prace winny być realizowane ze szczególną ostrożnością i z zapewnieniem prawidłowych warunków, zabezpieczeń w tym komunikacji do budynku, zabezpieczeniem materiałów, odpadów przed m.in. porywami wiatru. Teren budowy winien być właściwie wygrodzony ogrodzeniem tymczasowym na czas realizacji prac oraz odpowiednio oznaczony. 4) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu BiOZ.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają w szczególności: 1) Rozdział II SWZ2) Załącznik nr 2 - Dokumentacja projektowa3) Załącznik nr 3- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB),4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy5) Obowiązujące przepisy prawa w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia ( w szczególności przepisy prawa budowlanego) W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami STWiORB a treścią wzoru umowy, jako obowiązujące należy przyjąć zapisy wzoru umowy.2.3. Wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach wskazanych w art. 98 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP nr rachunku 83 1020 2906 0000 1502 0580 0505z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr : XIVLO/26/1/908/2024”4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert).5. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium.6. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Beneficjenta: Gmina Miejska Kraków - XIV Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Krakowie ul. Chełmońskiego 24, 31-322 Kraków, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp.8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta). Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: lo14@mjo.krakow.pl, do upływu terminu składania ofert. W formularzu ofertowym należy podać również adres e-mail gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający winien złożyć gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenie o zwolnieniu wadium.9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określił warunku w tym zakresie;1.2. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowalne, z których każda polegała na przebudowie, remoncie lub modernizacji dachu krytego dachówką obejmujących co najmniej: wzmocnienie więźby dachowej, remont kominów murowanych, wymianę obróbek blacharskich, częściową lub całkowitą wymianę dachówek, wykonanie ław kominiarskich, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej.2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą co najmniej: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze. zm.), dalej ustawa Prawo budowlane.b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownik robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach