Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

GMINA ŻEGOCINA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻEGOCINA
    316
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    REGON: 851660750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja infrastruktury drogowej. Zakres robót obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, frezowanie nawierzchni, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, wykonanie nawierzchni asfaltowych jezdni, pobocza z kruszywa łamanego wraz z skropieniem emulsją asfaltową. Wszystkie prace wykonywane będą w istniejących granicach pasa drogowego dróg Gminy Żegocina, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego uwzględniającym zakres robót do wykonania, zasadami wiedzy techniczno-budowlanej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarach robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8a do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru – Załącznik nr 6 do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Rozdziele.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Rozdzielu. Zakres robót obejmuje m.in.:1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową, 2) wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, wywóz i utylizacja,3) całkowitą wymianę instalacji elektrycznej w budynku szkoły poza instalacją poza skrzydłem sali gimnastycznej wraz z wszystkimi wewnętrznymi liniami zasilającymi,4) uzupełnienie tynków cem.-wap.,5) pomalowanie ścian wewnętrznych farbami w kolorach wybranych przez Inwestora, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi, 6) pomalowanie sufitów farbami w kolorze białym, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,Prace remontowe, należy zaplanować na podstawie kalendarza szkolnego tj. sposobu funkcjonowania szkoły. Placówka nie może zostać całkowicie zamknięta. Należy prace wykonywać etapami tak aby szkoła mogła prowadzić zajęcia dydaktyczne. Wszelkie wyłączenia części obiektu z użytkowania szkoły należy wcześniej uzgodnić z dyrekcją szkoły, tak aby była możliwość znalezienia pomieszczeń zastępczych do prowadzenia lekcji. Prace, które wymagają całkowitego zamknięcia obiektu dla uczniów należy wykonywać podczas ferii i wakacji oraz przerw świątecznych. Wszystkie prace muszą być tak wykonywane aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom i nauczycielom. Wszystkie rodzaje zabezpieczeń oraz środki bezpieczeństwa należy wkalkulować w cenę oferty.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8b do SWZ, Projekt techniczny instalacji elektrycznej– załącznik nr 11, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez remont pomieszczeń w budynku szkoły w miejscowości Żegocina.Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w szkole w Żegocinie.Zakres robót obejmuje m.in.:1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową, 2) wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, wywóz i utylizacja,3) Rozebranie istniejących zabudów ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - zabudowa rur kanalizacyjnych4) Wymiana pionów i podejść kanalizacyjnych,5) Wymiana pionów i podejść wodociągowych,6) Montaż urządzeń i akcesoriów,7) Rozebranie elementów konstrukcji betonowych, 8) Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej,9) Demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami,10) Ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych, płyty wodoodporne, wypełnienie wełną mineralną, 11) Szpachlowanie i malowanie ścian,12) Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami 13) Dostawa i montaż urządzeń sanitarnych tj.: umywalka z baterią, ustęp, kratka ściekowa,14) Dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda, łączniki, oświetlenie);15) Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.16) Licowanie podłogi i ścian płytkami na klej, przygotowanie podłoża,Prace remontowe, należy zaplanować na podstawie kalendarza szkolnego tj. sposobu funkcjonowania szkoły. Placówka nie może zostać całkowicie zamknięta. Należy prace wykonywać etapami tak aby szkoła mogła prowadzić zajęcia dydaktyczne. Wszelkie wyłączenia części obiektu z użytkowania szkoły należy wcześniej uzgodnić z dyrekcją szkoły, tak aby była możliwość znalezienia pomieszczeń zastępczych do prowadzenia lekcji. Prace, które wymagają całkowitego zamknięcia obiektu dla uczniów należy wykonywać podczas ferii i wakacji oraz przerw świątecznych. Wszystkie prace muszą być tak wykonywane aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom i nauczycielom. Wszystkie rodzaje zabezpieczeń oraz środki bezpieczeństwa należy wkalkulować w cenę oferty.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8c do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej oraz rewitalizacja centrum wsi poprzez wykonanie schodów zewnętrznych do budynku Centrum Kultury Sportu i Turystyki i Urzędu Gminy w Żegocinie.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8d do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez wykonanie remontu schodów zewnętrznych oraz wymianę ogrodzenia przy budynku Przedszkola w miejscowości Żegocina.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8e do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej poprzez przebudowę istniejącego boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Bytomsko na działce ewidencyjnej nr 427/9 w miejscowości Bytomsko.Istniejące boisko wielofunkcyjne jest w złym stanie technicznym: zużyta nawierzchnia, nieodpowiednie spadki nawierzchni, brak odpowiedniego odwodnienia. Wyposażenie boiska stanowią dwie bramki. Zakres robót obejmuje w m.in.:1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową, 2) wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, wywóz i utylizacja,3) przygotowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową, 4) wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, wywóz i utylizacja,5) wykonanie robót ziemnych,6) wykonanie odwodnienia boiska,7) wykonanie podbudowy z kruszywa oraz obrzeży betonowych,7) wykonanie warstwy elastycznej stabilizującej ET gr. 35 mm,8) wykonanie, na uprzednio przygotowanej podbudowie boiska, nawierzchni poliuretanowej, o konstrukcji: a) dolna warstwa – nośna – mata - na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego SBR, b) górna warstwa – użytkowa – natrysk poliuretanowy– na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego EPDM. 9) wytyczenie i malowanie linii, 10) wykonanie fundamentów i tulei montażowych pod słupki sprzętu sportowego, 11) dostawa i montaż wyposażenia boiska: bramek do piłki nożnej ,12) dostawa i montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska - treść do uzgodnienia z Zamawiającym, 13) wykonanie piłkochwytów siatki PP, 14) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8f do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynku Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Żegocinie poprzez docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8g do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy poprzez dobudowę windy zewnętrznej, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8h do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z rewitalizacją centrum wsi.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: Przedmiary robót - Załącznik nr 8i do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu zawarto w Rozdziale 24 SWZ.Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:W zakresie część I. Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Żegocina:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 900.000,00 złotych brutto, (słownie: dziewięćset tysięcy złotych brutto 00/100), w zakres których wchodziło wykonanie między innymi roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji drogi – z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część II. Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości RozdzieleWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie inwestycję (zadania) dotyczące budowy, rozbudowie, przebudowy, remontu, lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zadania co najmniej 100 000,00 złotych – każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto – z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część III. Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez remont sanitariatów w budynku szkoły w miejscowości ŻegocinaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie inwestycję (zadania) dotyczące budowy, rozbudowie, przebudowy, remontu, lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zadania co najmniej 100 000,00 złotych - każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto – z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część IV. Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej oraz rewitalizacja centrum wsi poprzez wykonanie schodów zewnętrznych do budynku Centrum Kultury Sportu i Turystyki i Urzędu Gminy w ŻegocinieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie inwestycję (zadania) dotyczące budowy, rozbudowie, przebudowy, remontu, lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zadania co najmniej 100 000,00 złotych - każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto – z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część V. Modernizacja infrastruktury edukacyjnej poprzez wykonanie remontu schodów zewnętrznych oraz wymianę ogrodzenia przy budynku Przedszkola Publicznego w miejscowości Żegocina. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.W zakresie część VI. Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej poprzez przebudowę istniejącego boiska wielofunkcyjnego w miejscowości BytomskoWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji obiektu sportowo-rekreacyjnego o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część VII. Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynku Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Żegocinie poprzez docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie inwestycję (zadania) dotyczące budowy, rozbudowie, przebudowy, remontu, lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zadania co najmniej 100 000,00 złotych - każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto – z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część VIII. Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy poprzez dobudowę windy zewnętrznej, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie inwestycję (zadania) dotyczące budowy, rozbudowie, przebudowy, remontu, lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zadania co najmniej 100 000,00 złotych - każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto – z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;W zakresie część IX. Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej wraz z rewitalizacją centrum wsi: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach