Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg
- Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7713700 , fax. 017 7713719
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
Trzebownisko 976 976
36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
tel. 017 7713700, fax. 017 7713719
REGON: 69058215700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych na następujących odcinkach: - odcinek drogi gminnej Nr 108812 i 108813 w Jasionce, - odcinek drogi gminnej Nr 1277 w Łukawcu ( Kłapówka) - odcinek drogi wewnętrznej Nr ewidencyjny 634 i 808/5 w Nowej Wsi - odcinek drogi wewnętrznej Nr ewidencyjny 578,470 i 591 w Terliczce, - odcinek drogi gminnej Nr 108830 w Terliczce, - odnowa placu przed budynkiem komunalnym ( Remiza OSP ) w Terliczce - odcinek drogi wewnętrznej Nr ewidencyjny 653/9, 583 w Trzebownisku, - odcinek drogi wewnętrznej Nr ewidencyjny 179 w Zaczerniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych na powyższych odcinkach polegający na: Ścinanie poboczy, oczyszczenie podłoża i skropienie warstwy konstrukcyjnej emulsją asfaltową, podbudowy z klińca, wykonanie warstw wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu, wykonanie dwustronnych poboczy z klińca, regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej, oczyszczenie rowów z namułu średnio gr. 20 cm, wykonanie przepustów z przyczółkami: o średnicy 40, 50 cm i inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres prac określa dodatek nr 1 do SIWZ. Całość robót należy wykonać zgodnie z opisem robót, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi, ze sztuką budowlaną oraz z obowiązującymi normami i przepisami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) złożą oświadczenie, że: - Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) wykażą, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności i nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, c) wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. d) wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i 24 ustawy P.z.p. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowe w Urzędzie Celnym w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 122164 ul. Ocicka w Tarnobrzegu na odcinakach: a) w km. 0+000 - 0+603 b) w km.0 + 603- 0+716
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak
Dodano: 2016-07-22 - Remont: dróg gminnych - dojazdowej do gruntów rolnych Korabina (dz.nr ewid. 543) w km 0+528 - 1+071, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Kołodzieje (dz. nr ewid. 4590/2, 4563, 4611) w km 0+003 - 0+603, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Szlacheckie (dz. nr ewid. 2361, 2286) w km 0+000 - 0+510, dojazdowej i utwardzenie miejsc parkingowych (dz. nr ewid. 1427/2) przy budynku ZOZ w m. Bojanów, i przy drodze gminnej nr 101172R (dz. nr ewid. 1382) w m. Przyszów Ruda, a także utwardzenie miejsc parkingowych strona północna i strona wschodnia (dz. nr ewid. 3058/2) w m. Przyszów
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1067R Bidaczów Stary - Łazory w ramach zadania Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego
Dodano: 2016-07-21 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce ewid. nr 1793 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze
Dodano: 2016-07-20 - Budowa sięgacza od ul. Długiej w Krośnie
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-15 - Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym
Dodano: 2016-07-15