Przetargi.pl
roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń obejmującego wymianę drzwi oraz malowanie ścian i sufitów

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8509206 , fax. 017 8524457
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
    ul. Lisa Kuli 20 20
    35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8509206, fax. 017 8524457
    REGON: 69119368200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń obejmującego wymianę drzwi oraz malowanie ścian i sufitów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń obejmującym wymianę drzwi oraz malowanie ścian i sufitów w szczególności polegające na: 1) wymianie drzwi na I i II piętrze, 2) malowaniu korytarza na I i II piętrze oraz klatki schodowej, 3) przełożeniu przełączników instalacji elektrycznej oświetleniowej przy drzwiach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ określa: 1) dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.1 do SIWZ, 2) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 1.2 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiąca Załącznik nr 1.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obejmujące montaż stolarki budowlanej, malowanie pomieszczeń oraz remont instalacji elektrycznej oświetleniowej, b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - kierownika budowy i robót w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych /min. 1 osoba w każdej branży/, są członkami jednej z Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa wyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obejmujące montaż stolarki budowlanej, malowanie pomieszczeń oraz remont instalacji elektrycznej oświetleniowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. listy referencyjne; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pracowników nadzoru wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) i wykształcenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych /min. 1 osoba w każdej branży/ oraz są członkami jednej z Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 Pzp, oprócz powyższych dokumentów, każdy z Wykonawców złoży w ofercie oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach