Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kasprowicza 2 w Chorzowie.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kasprowicza 2 w Chorzowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany poszycia dachowego budynku przy ul. Kasprowicza 2 w Chorzowie. Remont dachu musi uwzględniać w szczególności: a. wymianę poszycia z dachówek ceramicznych (w kolorze ceglastym), b. instalację termoizolacji, c. naprawę lub wymianę krokwi, d. wymianę obróbek blacharskich z blachy powlekanej oraz rynien i rur spustowych z PCV (w kolorze jasnoszarym), e. zabudowę włazów dachowych, płotków przeciwśniegowych oraz ław kominiarskich, f. naprawę uszkodzonych kominów wraz z wykonaniem czapek kominowych, g. wymianę istniejącej papy na papę termozgrzewalną w części dachu zlokalizowanej od strony podwórza budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp. b) Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. c) Miejscem realizacji zamówienia jest Miasto Chorzów. d) Termin płatności wynosi 14 dni od dnia złożenia faktury, po dokonaniu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ). - Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). - Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). - Podpisany przez Wykonawcę na wszystkich stronach projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). - Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ. - Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (opis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. - Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. - Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach