Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 42-360 Poraj, ul. Jasna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3145251 , fax. 034 3145006
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Jasna 21 21
42-360 Poraj, woj. śląskie
tel. 034 3145251, fax. 034 3145006
REGON: 00054519400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poraj.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Oświetlenia ulicznego w Żarkach Letnisko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w celu doświetlenia ulicy Bocznej w miejscowości Żarki Letnisko . W zakres robót wchodzą: - montaż i stawianie lat oświetleniowych - 13 szt - montaż wysięgników i opraw oświetleniowych - 13 kpl - montaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 kpl - ułożenie rur ochronnych i kabla YAKY 4 x 10 ; 1KV - 680 m II. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w celu doświetlenia ulicy Jasnej w miejscowości Żarki Letnisko . W zakres robót wchodzą: - montaż i stawianie latarni oświetleniowych - 9 szt - montaż wysięgników i opraw oświetleniowych - 9 kpl - montaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 kpl - ułożenie rur ochronnych i kabla 2xYAKY 1x 10 ; 1KV - 591 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a/ z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,załączonej do oferty i wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy zdolnej do wykonania zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 roboty w zakresie wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia - budowa , modernizacja oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda , potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie. b/ Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą ,która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami elektrycznymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów /należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa/ 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ Zaświadczenie o nie zaleganiu ZUS, KRUS ,US . 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji : 1.formularz oferty - wg wzoru załączonego druku, / wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1do s.i.w.z./ 2.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, /wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z / 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wypełnić druk - doświadczenie zawodowe- tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie. / minimum 2 roboty za ostatnie 5 lat wstecz od dnia ogłoszonego przetargu wartości nie mniejszej niż 50 000,00 każda brutto/ - wzór dokumentu stanowi załącznik nr. 3 do s.i.w.z 4.wykaz osób - kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami elektrycznymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB zał. Nr. 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT SIECI KOMPUTEROWEJ WRAZ Z ZASILANIEM W BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBOWCU
Dodano: 2016-07-27 - Monitoring osiedla Adama
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa Parku Aktywności Basen - Stara Bykowina o boisko do piłki nożnej
Dodano: 2016-07-27 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia
Dodano: 2016-07-26 - wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-07-25 - Projekt i modernizacja instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Gimnazjum nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja części sieci oświetleniowej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-14 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-06