Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg w Gminie Tworóg

Gmina Tworóg ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, Zamkowa 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322857493
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tworóg
    Zamkowa 16
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 322857493
    REGON: 276258374
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg w Gminie Tworóg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.” Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg w Gminie Tworóg”.2. Podstawą niniejszego zamówienia jest kosztorys ofertowy przedstawiony przez Wykonawcę.3. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni polegający na robotach związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwa ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń masą mineralno-asfaltową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, które są poniżej przedstawione. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:A) ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYMZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.B) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓWZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.C) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.D) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJNa potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:1. Dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (D.z.U. z 2023r. poz.682, późn. zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej2. Należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie robót wykonania remontów nawierzchni dróg o wartości nie mniejszej niż 160 000,00zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował n/w sprzętem:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do poszczególnych jednostek sprzętowych:- recykler-1 szt.- szczotka mechaniczna – 1 szt.- frezarka do nawierzchni bitumicznych- 1 szt.- układarka do mas bitumicznych – 1 szt.- walec drogowy-1szt.- piła do cięcia asfaltu- 1 szt.- samochód samowyładowczy – 1 szt.- zagęszczarka- 1 szt.- skrapiarka lepiszcza – 1 szt.- sprężarka-1szt.Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach