Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku.

Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2734542 , fax. 055 2734542
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
    Plac Słowiański 17 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2734542, fax. 055 2734542
    REGON: 17081819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych obejmuje remont: 1. wykonanie remontu cząstkowego podbudów tłuczniem kamiennym w ilości 180 m?. 2. nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową w ilości 900 m?. 3. nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy bitumicznej na gorąco w ilości 900 m?. 2. Zamówienie obejmuje : 1.oznakowanie robót, 2.oczyszczanie miejsc remontowanych narzędziami i sprężonym powietrzem, 3.naprawa uszkodzonych podbudów tłuczniem, 4.spryskanie naprawianych powierzchni emulsją asfaltową, 5.naprawa uszkodzonych nawierzchni masą bitumiczną na gorąco wraz z jej zagęszczeniem, 6.naprawę uszkodzonych nawierzchni grysami i emulsją asfaltową wraz z ich zagęszczeniem, 7.wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - bitumiczną, 8.odwiezienie z drogi wydobytych podczas oczyszczania zanieczyszczeń do miejsca ustalonego przez Wykonawcę, 9.usunięcie oznakowania po zakończeniu robót. Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Ogólnej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potęcjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.5.złożą Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w treści niniejszej specyfikacji. 1.6.spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy kosztorysem ofertowym wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.3.Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy z wykorzystaniem załącznika Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą wartością i ilością zakresu niniejszego zamówieniu z wykorzystaniem załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty ( referencje, zaświadczenia, protokoły) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane prawidłowo. 3.2.Na potwierdzenie potęcjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach