Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103984, 022 8706549 , fax. 022 8190412, 022 3231117
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103984, 022 8706549, fax. 022 8190412, 022 3231117
    REGON: 01751157500108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1.Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty -w wysokości min. 10 000 000 zł. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kandydat powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Stanowisko-Kierownik budowy;Wymagane uprawnienia/wykształcenie- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej*);Minimalna liczba personelu-1;Wymagane doświadczenie zawodowe- Min. 1 zadanie zakresie remontów nawierzchni bitumicznych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy; Stanowisko- Majster robót;Wymagane uprawnienia/wykształcenie- Wykształcenie min. średnie techniczne; Minimalna liczba personelu- 2; Wymagane doświadczenie zawodowe- Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa posiadającym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2. spełniają łącznie. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował (zakończył): - co najmniej 2 zadania obejmujące remonty nawierzchni bitumicznych na drogach klasy min. G bez względu na technologię, w ilości nie mniejszej niż 5000 m? dla każdego zadania; - 1 zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach klasy min. G na długości min. 3 km; - 1 zadanie obejmujące wykonanie minimum 10 000 m? nawierzchni bitumicznej typu SMA. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie powyższych warunków. Aby powyższe warunki można było uznać za spełnione, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4.Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie z SST a do oferty wykaże dysponowanie sprzętem wymienionym poniżej. 1)Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m - 1 - 1,0 m - 1 - 1,8 m - 2,00 m - 1 2) Recykler- zestaw do przerobu zerwanej nawierzchni -2 3) Remonter typu ROSCO lub SAVALCO - 1 4) Zestaw do powierzchniowego utrwalenia (kombajn) - 1 5) Szczotki mechaniczne - 2 6) Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 2 7) Walec ogumiony - min. 6 ton - 1 8) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg - 1 9) Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min. 160 Mg/h wyposażona w min. 5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza - 1 10) Układarka mieszanki mineralno bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - 1 11) Skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 12) Koparka o poj. Łyżki min. 0,25 m? - 1 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4.spełniają łącznie. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt7 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. (3) Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. (5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7.4(4) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.3. Instrukcji dla Wykonawców Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. (7) Wykaz sprzętu, jakim Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. (8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.7.4 (7), Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach