Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku z podziałem na zadania.

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 309 , fax. 338 530 511
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 309, fax. 338 530 511
    REGON: 72253400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1: Gminy: Dębowiec, Hażlach, Zebrzydowice Zadanie nr 2: Gminy: Chybie, Skoczów, Strumień oraz miasto Skoczów, Zadanie nr 3: Gminy: Brenna, Goleszów, Istebna. Dodatkowe uwagi podczas realizacji przedmiotowego zamówienia: 1. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram robót, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia remontów na poszczególnych drogach powiatowych. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie. Jego korekty wymagają ponownej akceptacji Zamawiającego. Zmiany terminów należy odnotować w Dzienniku robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania priorytetowych odcinków dróg, na których należy przeprowadzić remonty w pierwszej kolejności. 2. Sposób i zakres wykonywanego remontu masą lub emulsją i grysami na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca winien ustalać na bieżąco z inspektorem nadzoru. 3. Roboty objęte umową winny być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do zamawiającego lub innych osób. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania do przedstawiciela Zamawiającego codziennych meldunków o wykonanych robotach, zużyciu materiałów w dobie objętej meldunkiem, jak również o planowanym zakresie robót do wykonania w danym dniu. 5.Destrukt asfaltowy stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca przetransportuje i zeskładuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. na odległość do 25 km od terenu budowy). Koszty transportu destruktu w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy uwzględnić w kosztach pośrednich ceny jednostkowej frezowania profilującego. Pozostałe materiały z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i winny zostać zutylizowane zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Kosztorysy ofertowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - w wysokości 8.300,00zł - dla zadania nr 2 – w wysokości 8.900,00zł - dla zadania nr 3 – w wysokości 4.300,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) kosztorys ofertowy dla poszczególnej części wypełniony zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach