Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2023

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713921278 , fax. 713921278
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE
    ul. Kamienna 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 713921278, fax. 713921278
    REGON: 020820957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych polegające na wbudowaniu mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S na gorąco na drogach powiatowych w roku 2023, w szacunkowej ilości: 130 Mg (megagram). Wskazana ilość może ulec zmianie spowodowanej wysokością zaoferowanej ceny jednostkowej za 1,0 Mg oraz środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Ostateczny zakres ilościowy robót remontowych, wskazany zostanie w umowie przy uwzględnieniu powyżej wskazanych składników.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zał. nr 13 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.Pozostałe wymagania i warunki wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz Normami Polskimi. Przedmiotem oceny oferty w zakresie ceny, jest cena jednostkowa za 1,0 Mg mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco AC 11 S.3. Wykonawca wykona wszystkie roboty z dostarczonych przez siebie materiałów, a także przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom, określonym w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia, w zależności od stanu technicznego nawierzchni. Zamawiający będzie ustalał zakres robót w formie zleceń na poszczególne remonty, z ustaleniem terminu ich wykonania. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej (na własny koszt Wykonawcy) na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, niezbędnych do prawidłowej wyceny wartości robót. Zamówienie dotyczy wszystkich dróg utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie. Prowadzenie robót musi odbywać się przy ograniczonym lokalnie ruchu drogowym. Wymagany maksymalny czas remontu ubytków zagrażających bezpieczeństwu ruchu wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia (pocztą elektroniczną).Pozostałe wymagania i warunki wykonania i odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz Normami Polskimi.4. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca opracuje, uzgodni i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu (na zasadzie typowych schematów) dla zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3700,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy PZP.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie 78 9588 0004 0000 1296 2000 0020, z adnotacją : „Wadium – nr sprawy: : Wykonanie remontów cząstkowych PZD.272.2.4.2022.JS. (potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli:• Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:- Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu remontów dróg asfaltowych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każde. Wykonawca winien wykazać, że w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły odbioru, referencje, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty);- Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub współpracuje z wytwórnią mas bitumicznych (WMB) w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.• dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:a) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2017.1332 z 06.07.2017 r. ze zm.).Wykonawca winien oświadczyć, że wskazana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności:1) Czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego;2) Czynności związane z układaniem nawierzchni.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust.4 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach