Przetargi.pl
Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OŁAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. Kutrowskiego 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OŁAWIE
    ul. Kutrowskiego 20
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    REGON: 931950100
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 3 sztuk łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załącznik nr 1 do niego (stanowiący OPZ oraz formularz asortymentowy). Miejsce dostawy: siedziba Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie, przy ul. Kutrowskiego 20, 55-200 Oława Zamawiający wymaga aby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich elementów dostawy odbywał się na terenie RP.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przyczyny niedokonania podziału zamówienia: niewielki zakres zamówienie powoduje, że jest ono odpowiednia dla małych i średnich przedsiębiorców, ponadto udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy spowoduje uproszczenie spraw organizacyjnych związanych z serwisem i gwarancją na dostarczone produkty.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje prawa opcji ani udzielenia zamówień podobnych.Do wyceny oferty należy przyjąć stawki VAT obejmujące stan na dzień składania ofert, w przypadku ich zmian w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona odpowiednich zmian umowy. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 34521000-5Zamawiający informuje na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy, że w celu wyszacowania zamówienia zwrócił się do jednej z firm z prośbą o wycenę zamówienia, zapytanie Zamawiający przekazuje w załączeniu do SWZ. W odpowiedzi Zamawiający dostał oszacowanie na podstawie zapytania, które stanowi załącznik do protokołu z postępowania. Jednocześnie Zamawiający celem zapewnienia, że powyższe działania nie zakłócą konkurencji w postępowaniu wyznaczył termin składania ofert dwukrotnie dłuższy niż minimalny przewidziany w ustawie, co ma pozwolić na zachowanie uczciwej konkurencji i należyte przygotowanie ofert wszystkim Wykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34521000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną