Przetargi.pl
Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    Sikorskiego 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    REGON: 390647216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad, polegającą na remoncie wraz z przebudową budynków PCPR w Głogowie przy ul. Słowiańskiej 13, działka nr ewid. 128, obręb 0004 Chrobry, jedn. ewid. 020301_1 Miasto Głogów.2. Teren, na którym znajduje się budynek PCPR objęty jest ochroną konserwatorską, gdyż znajduje się w pasie krajobrazowym zespołu urbanistyczno krajobrazowego Głogowa (wpis do rejestru zabytków nr A/2642/2178, decyzja z dnia 31 marca 1975 r.), b) w strefie ochrony konserwatorskiej zabytków archeologicznych, a budynek jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:- izolacje ścian fundamentowych (do poziomu terenu), wykonania zewnętrznych izolacji,- odtworzenia utwardzeń z kostki betonowej, wykonania opaski dookoła budynku z kamienia otoczakowego, - wymianę nawierzchni schodów zewnętrznych,- przebudowę pomieszczenia gospodarczego i tarasu nad wskazanym pomieszczeniem w zakresie wymiany elementów konstrukcyjnych.4. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą m.in. projekt budowlany, w tym projekt zagospodarowania terenu, załączniki, projekt techniczny, STWiORB oraz przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ. UWAGA – opracowana dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie ETAPU I i ETAPU II zadania. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót w ramach ETAPU I – zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.5) zdolności zawodowej:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności zawodowe, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie zamówienia dotyczące robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, które polegały na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności zawodowe, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch budowach i/lub przebudowach i/lub remontach budynków.Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 725) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach