Przetargi.pl
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP nr 3 w Jelcz-Laskowicach

GMINA JELCZ-LASKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 55-220 Jelcz-Laskowice, ul. Wincentego Witosa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JELCZ-LASKOWICE
    ul. Wincentego Witosa 24
    55-220 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP nr 3 w Jelcz-Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w ramach programu Ministerstwa Sportu i Turystyki „Olimpia” wraz z łącznikiem, wykonanie utwardzenia terenu na potrzebę drogi pożarowej, dojścia do budynku hali, budowę odcinków sieci wewnętrznej: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, kanalizacji deszczowej oraz budowa wiaty śmietnikowej. 2. Hala o wymiarach 33,94 m x 16,04 m wys. 9,7 m. Budynek hali w kształcie prostokąta, w konstrukcji stalowej słupowej ze ścianami osłonowymi z płyt warstwowych. Zadaszenie łukowe. 3. Powierzchnia hali mieści boisko o wymiarach 15x28m z nawierzchnią poliuretanową. W obiekcie przewiduje się montaż na czas zajęć ze strzelectwa, strzelnicy laserowej. Ponadto w obrębie hali przewidziano budowę zaplecza socjalnego składającego się szatni męskiej/damskiej, węzłów łazienkowych, WC ogólnodostępnego, pomieszczenia technicznego i magazynka na sprzęt sportowy/ zaplecza sali. Hala jest połączona z budynkiem szkoły za pomocą łącznika. Przejście do szkoły następuje z poziomu terenu, przez spocznik istniejącej klatki schodowej. Zostaną tam wykonane drzwi. Hala będzie ogrzewana za pomocą pompy ciepła powietrze-powietrze. Będzie wyposażona w instalację wentylacji/ogrzewania, zimnej wody, ciepłej wody, kanalizacji, elektryczną. W hali przewiduje się montaż wyposażenia sportowego: drabinek, koszy, elementów odbojowych/zabezpieczających. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Budowę hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej wraz z zapleczem sanitarnym, strzelnicą laserową oraz wyposażeniem sportowym obiektu,2) Budowa łącznika obiektu z budynkiem istniejącym ,3) Wykonanie terenu utwardzonego ,4) Budowa wiaty śmietnikowej5) Wykonanie przekładki sieci i budowę sieci wewnętrznej,6) Wycinkę drzew,7) Zagospodarowanie terenu.5. Podstawowe dane techniczne budynku: 1) Powierzchnia zabudowy cz. projektowanej: 544,39 m2 (hala sportowa) + łącznik 35,40 m2,2) Wiata śmietnikowa: 7,5 m2,3) Kubatura cz. projektowanej: 5 333,25 m3.6. Zamawiający informuje, że zadanie objęte umową jest przedsięwzięciem współfinansowanym ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100- lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich. W przypadku narażenia Zamawiającego na utratę środków z Funduszu Inwestycji Samorządowych spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy oraz zapisów umowy o których mowa w §2 pkt. 16, Zamawiający będzie dochodził pełnego odszkodowania związanego z utratą środków pomocowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem “„Wadium w postępowaniu na „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jelcz-Laskowice7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże minimalne poziomy zdolności:1) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył):a) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę kubaturowego obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 złotych brutto łącznie;2) dysponuje lub będzie dysponował osobami:a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,b) jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych.Uwaga:  Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278). Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.  W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021.1646).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach