Przetargi.pl
Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
    Mączna 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 932684540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian; 44112200-0 Wykładziny podłogowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.4. Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje:1) dostawę materiałów;2) usunięcie starej wykładziny i cokołów z pomieszczeń oraz oczyszczenie powierzchni;3) skucie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych;4) przygotowanie podłoża cementowego, szpachlowanie, szlifowanie;5) gruntowanie podłoży impregnowanie, wzmacnianie;6) wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu;7) wyłożenie podłogi wykładziną z tworzywa sztucznego PCV (tarket). Zamawiający wymaga dostarczenia wykładziny obiektowej z PCV (tarket)homogenicznej oraz heterogenicznej, produkowanej w rolkach, odpornej na działanie mikroorganizmów (bakterii i grzybów). Wykładzina powinna nadawać się do stosowania w budynkach użyteczności publicznej o intensywnym natężeniu ruchu, kolor wykładziny Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy;8) mocowanie wykładziny;9) posprzątanie pomieszczeń po wykonanych robotach budowlanych;10) wywóz materiałów wraz z kosztami utylizacji.5. Informacje dotyczące zatrudnienia:1) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące zakres czynności wskazany powyżej w ust. 4 pkt 2 – 9.2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy Wykonawcy/ Podwykonawcy z pracownikami przed zakończeniem realizacji przedmiotowej umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej wymagania określone przez Zamawiającego;3) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 1 niniejszego ustępu. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.6) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca zaprzestanie zatrudnianie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 1 niniejszego ustępu.7) Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy:a) oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;b) wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.7. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady i gwarancję jakości na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania na zasadach i na okres wskazany w Projekcie umowy. 11. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".12. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenach objętych realizacją przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.13. Zamawiający informuje, że odbycie wizji lokalnej istnieje w okresie od dnia ogłoszenia przedmiotowego postępowania do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert, po uprzednim uzgodnieniu mailowym z Zamawiającym.14. Wizja lokalna obejmie miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.15. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest pani Honorata Podgórna, e-mail: honorata.podgorna@mcus.pl lub pani Katarzyna Bajak, e-mail: katarzyna.bajak@mcus.pl. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 17. Wszelkie koszty związane z przyjazdem na miejsce realizacji zamówienia, z wizją lokalną oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego.18. Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej jest protokół z wizji lokalnej sporządzony przez Zamawiającego, z podpisami przedstawicieli potencjalnych oferentów, którzy wzięli udział w wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, tzn. dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia publicznego, w celu realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. skieruje co najmniej 2 osoby wykonujące czynności z zakresu: usunięcie starej wykładziny i cokołów z pomieszczeń oraz oczyszczenie powierzchni; skucie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych; przygotowanie podłoża cementowego, szpachlowanie, szlifowanie; gruntowanie podłoży impregnowanie, wzmacnianie; wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu; wyłożenie podłogi wykładziną z tworzywa sztucznego PCV (tarket); mocowanie wykładziny; posprzątanie pomieszczeń po wykonanych robotach budowlanych. Osoba ta musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji robót określonych w zdaniu pierwszym powyżej (ust. 1 pkt) oraz posiadać wykształcenie minimum zawodowe o kierunku MONTER ZABUDOWY I ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE lub pokrewnym np. o profilu budowlanym.Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie Zamawiającego dostarczyć dokument wskazany w Rozdziale IX ust. 1 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach