Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 10946700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót związanych z remontem instalacji elektrycznej lub usunięciem jej awarii wchodzą: - instalacje oświetlenia ogólnego, - instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacje oświetlenia zewnętrznego, - instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych, - instalacje elektryczne siłowe, - instalacje odgromowe i połączeń wyrównawczych, - rozbudowy tablic i szaf elektrycznych, - montaż odbiorników energii elektrycznej, - demontaże w/w instalacji, urządzeń i aparatów, - kompletowanie wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania w/w prac, - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp, - wykonanie oznakowania urządzeń, aparatów, kabli i przewodów zgodnego z dokumentacją techniczną lub uzgodnieniami, - przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób i badań. 2. Prace będą prowadzone w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, których praca trawa w godzinach od godz. 7:45 do godz. 15:45, w tych godzinach również są przyjmowani interesanci. Wszelkie terminy wejść dla prowadzenia prac remontowych należy ustalać z Administratorami obiektów i Inspektorem Nadzoru. Wykonanie robót w sposób nieuciążliwy będzie możliwe w terminie i godzinach wskazanych przez zamawiającego, natomiast prowadzenie robót uciążliwych dla pracowników UM od godz. 16:00 do godz. 22:00 od poniedziałku do piątku, oraz w soboty od godz. 7:00 do godz. 22:00, po wcześniejszym uzgodnieniu i pod nadzorem osoby odpowiedzialnej za realizację umowy. Do zabezpieczenia miejsca awarii i rozpoczęcia jej usuwania wykonawca musi przystąpić w czasie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie od chwili zgłoszenia (nie dłuższym niż 3 godziny). Wykonawca zabezpiecza awarie całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 400.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kopię polisy ubezpieczeniowej wykonawca przedłoży zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Szczegóły ubezpieczenia są określone w § 12 Projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Projekcie umowy, Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (załącznika nr 1 do SIWZ), - oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (załączniki nr 6 i 7 do SIWZ), - Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót; - Zestawienie materiałów i sprzętu; - zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów) – (załącznik nr 9 do SIWZ), - pełnomocnictwo (jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie została wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), - pełnomocnictwo dla Pełnomocnika konsorcjum (jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”
Dodano: 2023-04-05 - Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I.
Dodano: 2023-02-22 - Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Dodano: 2022-10-19 - Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Dodano: 2022-08-11 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2021-01-11 - Wykonanie w Wieży Ratuszowej robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji nN, sieci LAN wraz z jej zasilaniem dedykowanym, instalacji zabezpieczenia pożarowego oraz instalacji CCTV, w ramach mikroprojektu pn. „Modernizacja wieży Ratuszowej w Dzierżoniowie”.
Dodano: 2020-10-19 - BUDOWA GARAŻU WIELOSTANOWISKOWEGO DLA STACJI RATUNKOWEJ W MIĘDZYGÓRZU – ETAP II
Dodano: 2020-10-13 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-09-03 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie skutków awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-02-10 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.
Dodano: 2020-01-22