Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Oborniki Śląskie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935081
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę 480 słupów wraz z oprawami pkt nr 1 oraz wymianę i dogęszczenie 1800 nieenergooszczędnych opraw na oprawy energooszczędne typu LED pkt nr 2, w uszczegółowieniu przedmiot zamówienia opisany został w SWZ. W formule „zaprojektuj i wybuduj”, budowę oświetlenia drogowego i parkowegow ilości 480 kompletów (w około 80 różnych lokalizacjach) wraz z 80 szafkami sterowniczymi z systemem sterowania zdalnego w lokalizacjach zaznaczonychkolorem pomarańczowym w załącznikach mapowych. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zapewni odbudowę wszystkich nawierzchni uszkodzonych podczas prowadzenia prac budowlanych. W obowiązku Wykonawcy przed przystąpieniem do jakichkolwiek robót budowlanych będzie wykonanie projektów (oddzielnie na każde zadanie) architektoniczno-budowlanych oraz projektów technicznych i przedmiarów wraz ze specyfikacjami i opisem technicznym - zgodnie z aktualnymi wymaganiami Prawa Budowlanego (dwa komplety + jedna kopia potwierdzona pieczątką przez odpowiedni organ architektoniczno-budowlany) w lokalizacjach wskazanych ww. załącznikach mapowych kolorem pomarańczowym. Projekt musi zawierać rzuty fotometryczne oferowanych opraw zgodnie ze wszystkimi sytuacjami występującymi na istniejących lokalizacjach. Dokładne lokalizacje, typ oprawy oraz wysokość słupów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie projektowania. Szczegółowy opis dotyczący: opraw oświetleniowych: Typ nr 1 i Typ nr 2; 1.2. wytycznych doboru słupów oświetleniowych; wytycznych dla sterownika oraz opis systemu sterowania oświetleniem; wymogu wykonania kompensacji mocy biernej bezpośrednio w oprawie oświetleniowej w taki sposób, aby nie pojawiły się opłaty za moc bierną (pojemnościową oraz indukcyjną powyżej tg(φ) 0,4) w rachunkach za energię elektryczną dla wymienionej w ramach inwestycji linii oświetlenia drogowego oraz opisów demontażu, montażu, a także dodatkowych informacji- został przedstawiony w pkt. 4.1 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 85 000.00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w tym: - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 1 000 000,00 zł.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy O.C.2 Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali obejmujące swym zakresem:• minimum dwie roboty polegające na wymianie opraw oświetlenia drogowego na drogach publicznych na oprawy typu LED wraz z systemem sterowania po sieci GSM w ilości minimum 1000 szt• minimum dwie roboty polegające na budowie lub wymianie słupów oświetlenia drogowego na drogach publicznych w ilości minimum 450z oprawami typu LED.- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał:• minimum dwa zamówienia, z których każde związane jest z projektowaniem oświetlenia drogowego na drogach publicznych w ilości powyżej 100 szt. słupów. Przez opracowanie dokumentacji projektowej należy rozumieć doprowadzenie do etapu odbioru i przyjęcia dokumentacji projektowej.Przez opracowanie dokumentacji projektowej nie należy rozumieć opracowania aktualizacji lub optymalizacji projektu, chyba że swym zakresem obejmuje całość dokumentacji projektowej.- Dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia - kierownik budowy, który posiada stosowne uprawnienia w zakresie wydawania poleceń na wykonywanie prac pod napięciem i organizowanie prac na urządzeniach energetycznych nN oraz w sieciach elektroenergetycznych do 1 kV,- Dysponują co najmniej czterema osobami, które posiadają stosowne uprawnieniaw zakresie wykonywania prac pod napięciem na napowietrznych liniach elektroenergetycznych do 1 kV- Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat: Projektant z uprawnieniami projektowymi elektrycznymi bez ograniczeń.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie:-oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału,- informacji zawartych w druku "Wykaz usług projektowych/robót budowlanych", popartych odpowiednimi poświadczeniami np. referencjami,- oświadczenia Wykonawcy o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę i informacji zawartych w druku "Wykaz osób".3 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.4 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach