Gmina Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, Plac Wojska Polskiego 2-3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 385 30 57
- Data zamieszczenia: 2022-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
Plac Wojska Polskiego 2-3
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 71 385 30 57
REGON: 931934911 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej. Wykonanie mikro instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 30,00 kW z montażem na południowej części dachu kotłowni Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka w Barkowie oraz na gruncie. Niniejsze zadanie obejmuje: - wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 16 modułów paneli; - wykonanie konstrukcji wsporczej na gruncie pod instalację fotowoltaiczną dla 72 modułów paneli; - wykonanie ogrodzenia o wysokości 1,5m wraz z furtką (ogrodzenie panelowe powlekane w kolorze zielonym) wokół instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy łącznej 30,00 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.); - wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku; - montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego; - montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień); - sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia z rzeczoznawcą Ppoż.; - wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:1) dostawę oraz montaż niezbędnych dla instalacji fotowoltaicznych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń;2) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;3) montaż instalacji odgromowych chroniących zainstalowane panele;4) montaż zabezpieczenia i wyłącznika ppoż dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;5) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień;6) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;7) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;8) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac, w tym wykończenie zgodnie ze stanem co najmniej pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk/ ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektów, gdzie prowadzono prace montażowe;9) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;10) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z użytkownikami poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikro instalacji sprzedawcy energii elektrycznej oraz – w razie konieczności – uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;11) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej i przekazaniem ich użytkownikom;12) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”
Dodano: 2023-04-05 - Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I.
Dodano: 2023-02-22 - Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Dodano: 2022-08-11 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2021-01-11 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-11-27 - Wykonanie w Wieży Ratuszowej robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji nN, sieci LAN wraz z jej zasilaniem dedykowanym, instalacji zabezpieczenia pożarowego oraz instalacji CCTV, w ramach mikroprojektu pn. „Modernizacja wieży Ratuszowej w Dzierżoniowie”.
Dodano: 2020-10-19 - BUDOWA GARAŻU WIELOSTANOWISKOWEGO DLA STACJI RATUNKOWEJ W MIĘDZYGÓRZU – ETAP II
Dodano: 2020-10-13 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-09-03 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie skutków awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-02-10 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.
Dodano: 2020-01-22