Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2017-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwania skutków awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontów bieżących oraz usuwania skutków awarii instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia: - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, - ul. Świdnickiej 53, - pl. Nowy Targ 1-8, - Rynek 13, - Sukiennice 8-9, 12, 10-13, - Rynek-Ratusz 7-9, - ul. Kotlarskiej 41, - al. Kromera 44, - ul. Bogusławskiego 6, 8, 10, - ul. Włodkowica 20, - ul. Strzegomska 148, - ul. Muchoborska 1, - ul. Bernardyńska 5, - ul. Komuny Paryskiej 39-41, - ul. Michalczyka 23. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Projekcie umowy, Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze robót, Zestawieniu materiałów. 3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 400.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Szczegóły ubezpieczenia są określone w § 12 Projektu umowy. 4. Przedstawicielem Wykonawcy na budowie będzie Kierownik robót, który w dniu protokolarnego wprowadzenia na budowę, przedłoży koordynatorowi BHP: - listę pracowników uczestniczących w realizacji umowy. Lista ta powinna zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz z Polityką Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miejskim Wrocławia. Wykonawca będzie na bieżąco aktualizował listę, poprzez załączenie oświadczeń nowozatrudnionych pracowników, - oświadczenia o zachowaniu poufności od każdego pracownika Wykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, - oświadczenie w zakresie postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, - listę osób upoważnionych do pobierania kluczy z portierni. 5. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. a) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Z 2017 r. Poz. 847) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy tj.: - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń, - co najmniej czterech pracowników wykonujących roboty w zakresie montażu i naprawy instalacji elektrycznych. b) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt a). Powyżej. c) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenia pracowników Wykonawcy o których mowa w pkt a). powyżej o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. d) Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w pkt b) i pkt c) powyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-06-20 - „Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”
Dodano: 2023-04-05 - Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I.
Dodano: 2023-02-22 - Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Dodano: 2022-10-19 - Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Dodano: 2022-08-11 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2021-01-11 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-11-27 - Wykonanie w Wieży Ratuszowej robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji nN, sieci LAN wraz z jej zasilaniem dedykowanym, instalacji zabezpieczenia pożarowego oraz instalacji CCTV, w ramach mikroprojektu pn. „Modernizacja wieży Ratuszowej w Dzierżoniowie”.
Dodano: 2020-10-19 - BUDOWA GARAŻU WIELOSTANOWISKOWEGO DLA STACJI RATUNKOWEJ W MIĘDZYGÓRZU – ETAP II
Dodano: 2020-10-13 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-09-03