Przetargi.pl
Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2019 r.

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7380043 wew. 24 , fax. 857 380 307
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 85 7380043 wew. 24, fax. 857 380 307
    REGON: 52738000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia jest: 1)Remont bieżący nawierzchni żwirowych i gruntowych, na drogach gminnych Gminy Goniądz, w ilości do 13000,00 t, 2)Dostawa piasku lub żwiru na podsypkę przy wykonywaniu remontów chodników w ciągach dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz, w ilości do 1600,00 t, Kod CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe, Kod CPV: 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg, Kod CPV: 44.11.37.00–2 – materiały do naprawy nawierzchni dróg 3.2. Zgłoszenia wykonawcy konieczności wykonywania remontów bieżących, dostaw piasku lub żwiru ze strony zamawiającego następować będą w formie telefonicznej lub pisemnej. Ilość dowiezionego kruszywa o uziarnieniu 0 – 31,5 mm będzie potwierdzana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na podstawie dokumentu wydania materiału wystawionego przez Zakład Górniczy z którego Wykonawca będzie nabywał kruszywo, dostarczonego przez Wykonawcę. Potwierdzone przez Zamawiającego dokumenty Wz będą podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw materiału. Na wskazanie Zamawiającego samochód z ładunkiem kruszywa będzie poddany kontrolnemu ważeniu na wadze u wskazanego przedsiębiorcy, a kosztami pomiaru obciążony zostanie Wykonawca. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia. 3.3.Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego robót. 3.4 Ilość dowiezionego kruszywa wraz z wbudowaniem, rozścieleniem, zagęszczeniem i wyprofilowaniem, ilość dowiezionego piasku lub żwiru zamawiający będzie potwierdzać na podstawie kart drogowych lub raportów dziennych pracy sprzętu. 3.5 Dostarczone i wbudowane kruszywo powinno być odpowiedniej jakości i spełniać wymagania dla kruszyw naturalnych do wykonywania remontów nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg. Dostarczony piasek lub żwir musi spełniać wymagania podsypki stosowanej przy wykonywaniu remontów chodników. W przypadku wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych. Kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej żwirowni. Wykonawca powinien posiadać koncesję na wydobywanie kruszyw lub pisemne oświadczenie innego podmiotu wraz z podpisaną umową na udostępnienie tego materiału. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać na żądanie Zamawiającego potwierdzenie, że kruszywo użyte do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych oraz dostarczony piasek lub żwir na podsypkę odpowiadają wymaganiom Polskich Norm i posiadają wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości. 3.6 Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informację taką należy zamieścić w załączniku Nr 6 do SIWZ – Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, b) Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; e) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; f) zasady określone w lit. d i e stosuje się wobec dalszych podwykonawców; g) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; h) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; i) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy; j) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez zamawiającego projektu umowy; k) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; l) wykonawca jest zobowiązany przedkładać zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; 3.7 Wykonawca obowiązany będzie do oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.8 Opis wykonania zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.9 Warunki wykonywania zamówienia: 1) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia tj. tzw. pracowników fizycznych i operatorów sprzętu – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. poz. 917). Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów (kierowców), itp. 2) Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. 3) W cenie oferty Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - miejsce, odległość wykonania zamówienia, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 4) Miejsce wykonywania robót: ciąg dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Goniądz. 5) Zamawiający może zmniejszyć ilość dostarczonych i wbudowanych materiałów poniżej ilości określonych szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uzupełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 8.4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 2) każdy z wykonawców działających wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dołączając do oferty dokumenty określone w punkcie 8.1b; 8.2 i 8.3 a) ; 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie, 4) w formularzu ofertowym oraz innych dokumentach powołujących się na wykonawcę w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisywać dane podmiotów występujących wspólnie. 8.5 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6) Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Obowiązkowym załącznikiem do składanego formularza ofertowego jest Oświadczenie dot. klauzuli informacyjnej, które stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach