Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej nr 106326B w m. Kulesze-Podawce – Chojane-Pawłowięta w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 3+727,73”

Gmina Kulesze Kościelne ogłasza przetarg

  • Adres: 18-208 Kulesze Kościelne, Główna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864769010
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kulesze Kościelne
    Główna 6
    18-208 Kulesze Kościelne, woj. podlaskie
    tel. 864769010
    REGON: 450670203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kuleszek.bip.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej nr 106326B w m. Kulesze-Podawce – Chojane-Pawłowięta w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 3+727,73”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 106326B w m. Kulesze-Podawce –Chojane-Pawłowięta w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 3+727,73”.Remont istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wzmocnienie istniejącej konstrukcji, ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej i warstwy ścieralnej z mas mineralno-asfaltowych, uzyskanie przez to poprawy przejezdności oraz zapewnienie bezpiecznego i wygodnego dojazdu do zabudowań i pól uprawnych oraz przywrócenie pierwotnego stanu drogi przy użyciu wyrobów innych niż użyte pierwotnie.Szczegółowy zakres prac jest przedstawiony w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.Etap I – wykonanie odcinka zgodnie z przedmiarem robót.Etap II - wykonanie odcinka zgodnie z przedmiarem robót.5.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją.5.3 Zamawiający informuje, że inwestycja o której mowa w pkt 5.1 posiada kompletną dokumentację. 5.4 Wykonawca na wykonanie przedmiotu zamówienia udzieli gwarancji dla robót budowlanych objętych umową na okres min. 36 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót budowlanych (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 20 SWZ.5.5 Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienićzasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ i dokumentacji budowlanej, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.5.6 Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.5.7 Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.5.8 Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.5.9 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentami wymienionymi w pkt 5.8 w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Umowy. 5.10 Zamawiający informuje, że inwestycja realizowana będzie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz środków własnych Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 robotybudowlane o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda, w zakresie budowy i/lub remontów dróg o nawierzchnibitumicznej. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wstępnego oświadczenia o spełnieniutego warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, a następnie na podstawie wypełnionego formularzastanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ „Wykaz robót” i dowodów (przedłożonych na wezwanie Zamawiającego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach