Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 742-81-55 , fax. (085) 719-71-47
  • Data zamieszczenia: 2023-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. (085) 742-81-55, fax. (085) 719-71-47
    REGON: 050659250
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty, gmina Dobrzyniewo Duże, powiat białostocki, woj. podlaskie. Zakres planowanego remontu drogi publicznej obejmuje:1) roboty geodezyjne pomiarowe,2) ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas budowy,3) wykonanie robót rozbiórkowych: rozbiórka istniejących nawierzchni, krawężników oraz obrzeży,4) zdjęcie warstwy humusu,5) wykonanie robót ziemnych wykopów i nasypów,6) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego na drodze gminnej owiniętej geowłókniną pełniącą funkcję warstwy odcinającej wraz z wymianą drenażu francuskiego7) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 na drogach gminnych, chodnikach, zjazdach,8) ustawienie krawężników betonowych typu lekkiego na drodze gminnej, zjazdach,9) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego na drodze gminnej,10) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na drodze gminnej,11) wykonanie warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej na zjazdach,12) ustawienie obrzeży betonowych na chodnikach oraz zjazdach,13) wykonanie warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej na chodnikach,14) wykonanie oznakowania pionowego,15) wykonanie robót wykończeniowych,16) rozbiórka elementów bezpieczeństwa ruchu zastosowanych na czas budowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia odpowiednio załącznik nr 8 do SWZ, przy czym Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę.3.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy został wskazany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).12.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.12.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 26 8060 0004 2600 1010 2000 0040 W tytule przelewu należy wskazać: Wadium – postępowanie nr: Rir.271.42.2023 - „Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty”.12.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.12.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.12.7. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą – „Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty”.12.8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.12.9. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.12.10. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.12.11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wskazane poniżej warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu,4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie we wskazanym poniżej zakresie: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont dróg lub ulic o łącznej wartości robót budowlanych co najmniej 100 000 zł brutto każda;b) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi poniżej osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która łącznie spełnia poniższe wymagania:• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra i Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 września 2017 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;• posiada doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach minimum dwóch zadań obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg lub ulic.Uwaga: Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.5.2 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach