Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1820B na odcinku Wąsosz – do granicy obrębu Wąsosz”

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19-203 Grajewo, woj. podlaskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1820B na odcinku Wąsosz – do granicy obrębu Wąsosz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1820B na odcinku Wąsosz – do granicy obrębu Wąsosz” polegający na wykonaniu następujących robót budowlanych: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, na odcinku w km 0+470-2+222; - karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 2000/ha. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku po stronie lewej i prawej; - karczowanie pni o średnicy 76-100 cm wraz z utylizacją karpiny po stronie lewej i prawej; - mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 20 cm po obu stronach, z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład na odl. do 5km; - rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 60 cm wraz z odkopaniem przepustów oraz utylizacją materiałów z rozbiórki; - rozebranie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych o średnicy 80 cm wraz z odkopaniem przepustów oraz utylizacją materiałów z rozbiórki przepustów; - rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, murki czołowe na przepustach; - rozebranie słupków do znaków drogowych zamocowanych w podłożu gruntowym z odwiezieniem na odległość 24km; - demontaż tablic znaków drogowych (nakazu, ostrzegawcze, informacyjne) z odwiezieniem znaków na odległość 24km, tarcze znaków B-33, D-42, D-43, E-17a, E-18a; - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 8 cm wraz z utylizacją, rozebranie nawierzchni w miejscu budowy wysepki oraz w miejscu wykopów pod przepusty; - rozebranie nawierzchni z brukowca, grubość brukowca 16-20 cm, wraz z utylizacją, rozebranie nawierzchni w miejscu budowy wysepki oraz w miejscu wykopów pod przepusty; ROBOTY ZIEMNE - wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odkład samochodami na odl. do 5 km, wykonanie rowów po stronie lewej i prawej; - nasypy wykonywane mechanicznie z gruntów kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 5 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu, uzupełnienie korpusu drogowego na całej długości odcinka; ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO - przepust z rur karbowanych typu HDPE, średnica przepustu 60 cm z wykonaniem ławy żwirowej o grubości 30 cm i z umocnieniem wlotów i wylotów przez obrukowanie kamieniem polnym 16-18 cm na podsypce cementowo – piaskowej na powierzchni 16m2 na 1 przepust, przepusty pod drogą; - przepust z rur karbowanych typu HDPE, średnica przepustu 80 cm z wykonaniem ławy żwirowej o grubości 30 cm i z umocnieniem wlotów i wylotów przez obrukowanie kamieniem polnym 16-18 cm na podsypce cementowo - piaskowej na powierzchni 20m2 na 1 przepust; PODBUDOWA - koryto wykonywane mechanicznie równiarką na całej szerokości jezdni, wjazdów i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10 cm z odwiezieniem ewentualnego nadmiaru gruntu na odl. do 5 km - na zjazdach i wykopy na przepustach; - koryto wykonywane na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 20 cm, na poszerzeniu jezdni oraz na wysepce z odwiezieniem ewentualnego nadmiaru gruntu na odl. do 5 km; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm na jezdni i zjazdach; NAWIERZCHNIA - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, na zjazdach; - wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczo z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm (na bit. min. 3cm, na poszerzeniu i przekopach 7cm), na jezdni; - ułożenie geosiatki o wytrzymałości co najmniej 50 kN/m na styku poszerzenia nawierzchni z istniejącą nawierzchnią, ułożenie geosiatki na poszerzeniach jezdni; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na zjazdach; - wwarstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, na jezdni; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - plantowanie ręczne skarp i dna wykopów w gruntach kat. I-III, plantowanie skarp rowów i wykopów; - umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem o grubości 16-20 cm z kamienia narzutowego (polnego), ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 10 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową, umocnienie wylotów projektowanych ścieków; - uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego i łamanego C50/30 (50%+50%), o grub. 12 cm wraz z zagęszczeniem, uzupełnienie poboczy na całym odcinku i zjazdach; - ułożenie przepustów rurowych HDPE SN8 o średnicy 40 cm pod zjazdami na ławie z kruszywa 20 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu przez obrukowanie na powierzchni 4m2 na 1 przepust; OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędzie ciągłe, malowane mechanicznie, linia P-4, P-7b; - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędziowe przerywane, malowane mechanicznie, linia P-1e, P-3a; P-21a; - ustawienie słupów z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, słupki do znaków zgodnie z PSOR; - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji, znaki A-1, A-2, A-12a, A-30, B-25, B-27, B-33, T-18; - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa II generacji, znaki C-9 , U- 6a; - przymocowanie do gotowych słupków tablic znaków drogowych typu D i E z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji, znaki D-42; D-43; E-17a; E-18a; - ustawienie balustrad ochronnych typu U-11a o rozstawie słupków z rur co 1,50 m, na projektowanych przepustach; - budowa radaru z tablicą zmiennej treści (aktywną), informującą o prędkości ruchu pojazdu, na maszcie stalowym z zasilaniem solarnym, ustawienie radaru po stronie lewej; ELEMENTY ULIC - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu C8/10, po stronie prawej na początku odcinka oraz na obramowaniu wysepki ; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem, nawierzchnia na wysepce; - ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15 cm na ławie z betonuC8/10 o grubości 10 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową, po str. prawej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b) pieniądzu, c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. Nr poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP. S.A. 54 1020 1332 0000 1002 0037 7135. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu ZDP.272.3.2019 – „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1820B na odcinku Wąsosz – do granicy obrębu Wąsosz”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 5.Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4 (codziennie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00) lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunkowym bankowym następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek 8.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy. 10.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z specyfikacjami istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 11.Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 12.Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim, Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. pkt 1 ustawy. a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2.SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach