Przetargi.pl
Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie.

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: 01KD, 02KD, 03KD, 020KZ w obrębie ulic: Sadowej, Pileckiego i Konopnickiej w Zambrowie o szerokości 6,0 m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Po obu stronach jezdni przewidziano chodnik oraz zjazdy bramowe o konstrukcji identycznej jak ulica. Na końcu ulicy 02 KD należy wykonać plac do zawracania o wymiarach 6,5 x 21,4 m. Zakres robót w ramach inwestycji obejmuje: - rozbiórkę elementów dróg, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników z kostki brukowej typu cegła gr. 8 cm układanej w jodełkę, kolor grafitowy, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej typu cegła gr. 8 cm układanej w jodełkę, kolor czerwony, - wykonanie nawierzchni jezdni ulic i skrzyżowań z kostki betonowej typu Behaton bezfazowy gr. 8cm, kolor szary - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - budowę kablowej linii oświetleniowej, - budowę i rozbiórka napowietrznej linii nn, - budowę wpustów i przykanalików, - budowę drenażu, - regulacje naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacje istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacje studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, w tym montaż włazów żeliwnych i pierścieni odciążających, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ulic Roboty dotyczące: - rozbiórki obiektów budowlanych nie przewidzianych do dalszego użytkowania, - wycinki drzew i krzewów, - budowy kanalizacji deszczowej zostały już wykonane i nie wliczają się do zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 8775 0009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem: Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie. (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (t.j. Dz. U. 2020. 299) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów - załącznik nr 7 do SIWZ. 5) dowód wniesienia wadium. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach