Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie reklamy wielkoformatowej dla Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie reklamy wielkoformatowej dla Uczelni z podziałem na części: - część I: Reklama wielkoformatowa - bilboardy (siatka) - część II: Reklama wielkoformatowa - bilboardy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej kwocie 1 474,00 zł (słownie złotych: tysiąc czterysta siedemdziesiąt cztery) przelewem na konto Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I: 442 zł (słownie złotych: czterysta czterdzieści dwa). Część II: 1 032 zł (słownie złotych: tysiąc trzydzieści dwa) Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - wykonanie reklamy wielkoformatowej dla Uczelni. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę (na każdą część) o charakterze i wielkości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 16 000 zł każda- dla części I; 40 000 zł każda- dla części II -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 PLN. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, -udzielą minimum 3 miesięcznej gwarancji -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp, Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wymienionych w p.VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług (minimum jedna na każdą część) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część zamówienia wykaz powinien odnosić się do tej części, której oferta dotyczy. 7)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 8)Dowód wpłaty wadium. 9)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 50 000,00 zł. 10)Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 11)Wzór karty gwarancyjnej zawierającej warunki rękojmi 12)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 4, ze szczególnym uwzględnieniem technik wykonania i materiałów, z jakich będą wykonane materiały reklamowe. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonanych materiałów reklamowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-07-06 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie 4 konkursów w ramach promocji programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-03-04 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-12 - Usługa przygotowania i realizacji kampanii informacyjnej na ekranach typu LED w ramach programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-02-09 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-03 - reklama w prasie
Dodano: 2015-01-20 - Usługa ekspozycji wraz z drukiem reklamy zewnętrznej oraz wykonanie kalendarzy na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach finansowane w ramach projektu PI Novum Subsydium
Dodano: 2014-12-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMIESZCZENIE SPOTÓW REKLAMOWYCH NA TELEBIMIE (EKRANIE LED)
Dodano: 2014-04-30 - Emisja Materiałów studenckich w prasie regionalnej DP/2310/41/14
Dodano: 2014-03-19