Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 25-323 Kielce, al. Solidarności 34
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3432910 , fax. 41 3432912
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
al. Solidarności 34 34
25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3432910, fax. 41 3432912
REGON: 29245549300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.it.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMIESZCZENIE SPOTÓW REKLAMOWYCH NA TELEBIMIE (EKRANIE LED) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie spotów reklamowych na Telebimie (ekranie LED). Przedmiot zamówienia obejmuje zamieszczenie czterech spotów reklamowych w jedno - tygodniowych cyklach każdy na jednym Telebimie (ekranie LED) umiejscowionym przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych Kielc w ramach realizacji Projektu pn. Rozwój przedsiębiorczości w oparciu o efektywne wykorzystanie energii - szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej mikro-małych-średnich przedsiębiorstw w woj. świętokrzyskim, wg poniższej specyfikacji: Wymiar: Powierzchnia Telebimu od 8 do 40 m2 Telebim: Telebim umieszczony przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych Kielc Grafika: Pełny kolor, 4+0 Opis: Czas ekspozycji dla nośnika: trzy miesiące. Ekspozycja: od 01.06.2014 r. do 31.08.2014 r. Czas trwania 1 spotu: 15 sekund. Emisja spotu: co 3 minut. Projekt graficzny eksponowanych reklam uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi uwzględnić w cenie usługi pracę grafika formatującego układ reklamy z dostarczonych grafik. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawo do dysponowania oraz przerabiania projektów graficznych na potrzeby projektu. Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych wzorów reklam, w proporcjonalnej liczbie. Wszystkie wzory reklamy przed ekspozycją powinny zostać przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Oferta zawierać musi propozycje punktu, w których umieszczony jest nośnik. Wkład tekstowy Przekazany będzie przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. UWAGI: 1) Wszystkie materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2) Projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 3) Wymagane dostarczenie do siedziby Zamawiającego wersji elektronicznej materiałów w formacie przystosowanej do zamieszczenia na stronie internetowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-07-06 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie 4 konkursów w ramach promocji programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-03-04 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-12 - Usługa przygotowania i realizacji kampanii informacyjnej na ekranach typu LED w ramach programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-02-09 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-03 - reklama w prasie
Dodano: 2015-01-20 - Usługa ekspozycji wraz z drukiem reklamy zewnętrznej oraz wykonanie kalendarzy na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach finansowane w ramach projektu PI Novum Subsydium
Dodano: 2014-12-04 - Emisja Materiałów studenckich w prasie regionalnej DP/2310/41/14
Dodano: 2014-03-19 - Reklama w prasie (dodatek)
Dodano: 2014-01-15