Przetargi.pl
Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w 3 polskich miastach (Łódź, Gdańsk, Wrocław), w ramach projektu pn. Tu powstała Polska - promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się przeprowadzenie pełnych kampanii bilbordowych w 3 polskich miastach - w Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Pod pojęciem pełnej kampanii rozumie się: przygotowanie projektu reklamy, wydruk reklamy w odpowiedniej ilości (od 5 - 10 jednostronnych reklam bilbordowych przy strategicznych trasach wjazdowych do każdego z w/w miast, czyli w sumie 30 szt.), umieszczenie jej na nośnikach outdoorowych, wynajęcie powierzchni na w/w nośnikach przez okres pełnych 12 miesięcy (optymalnie w terminie od początku kwietnia 2012 do końca września 2012), po zakończeniu ekspozycji reklam ich demontaż. Wymagania techniczne (minimalne): każdy z bilbordów winien być stały; bilbordy dwustronne o wymiarach 6 x 3 m; montaż zawieszenia 2 m od gruntu; każda z tablic ustawiona przy drogach dojazdowych do: Gdańska, Łodzi i Wrocławia powinna posiadać zabezpieczenie zgodnie z właściwymi normami unijnymi, a także uwzględniając stabilną konstrukcję stalową wyposażoną w dodatkową powierzchnię reklamową w postaci pionowego otoku w kształcie łuku zaprojektowana zgodnie z normą PN-77 B-02011 Obciążenie wiatrem dla I i II strefy wiatrów na terenie Polski; zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (malowanie natryskowe); panele blachy ocynkowanej gr. 1.0 mm, zaginane krawędziowo; bilbordy muszą być widoczne na trasach dojazdowych wymienionych miast w obu kierunkach, każdy nośnik musi posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę, w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ingerencji osób trzecich wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wysokiej jakości wydruku reklamy przez cały okres trwania kampanii, wszystkie ewentualnie wymagane pozwolenia, zezwolenia na umieszczenie reklam należą do Wykonawcy; Wymagania merytoryczne (co do treści zawartych na bilbordach): akcja bilbordowa Powiatu Gnieźnieńskiego w szczególny sposób ma na celu propagowanie obszaru Powiatu Gnieźnieńskiego i regionu, jako miejsca gdzie powstało państwo polskie; reklama outdoorowa musi być spójna z identyfikacją wizualną powiatu, przygotowany projekt reklamy i wykaz miejsc umieszczenia tych reklam wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Wydziału Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, czas trwania kampanii równocześnie we: Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku obejmie okres pełnych 6 miesięcy, oznakowanie zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej, logo Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań dotyczących określenia przepustowości odbiorców według danej lokalizacji składając dokument zaświadczający przepustowość oglądalności według danej lokalizacji Zamawiającemu po zakończeniu kampanii a także na żądanie w trakcie jej trwania. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego używać w innym celu niż realizacja kompanii żadnych treści, ani danych i informacji powstałych w ramach zamówienia, ani udostępniać ich osobom/instytucjom trzecim w żadnej formie zarówno w trakcie trwania zlecenia jak i po jego zakończeniu bez żadnych ograniczeń czasowych. Wykonawca uznaje i przyjmuje nadzór Zamawiającego w zakresie zamawianego zlecenia. Płatność nastąpi po zakończeniu kompanii poprzez przedłożenie przez Wykonawcę faktury VAT płatnej w terminie 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość nośników
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach