Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2013-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM tj.. długopis, torba papierowa, torba ekologiczna z uchwytami, notes, kubek, plakat, ulotka, rollup, tablica oznaczająca Biuro projektu, teczka papierowa, notatnik, segregator na materiały szkoleniowe, teczka z notatnikiem, wkład do segregatora Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ- opis i logotypy. Wykonawca załączy do oferty próbki materiałów promocyjnych tj: Torba ekologiczna, segregator z okładką i kubek /tablica do pisania zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale 9 pkt. 9.13. ppkt 3 SIWZ. Próbki ww. materiałów promocyjnych będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików z niezbędnymi logotypami oraz projektami ukazującymi rozmieszczenie logotypów stworzy i prześle do Zamawiającego drogą mailową projekty graficzne wszystkich materiałów. W przypadku braku akceptacji projektu próbnego przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia projektu i dostarczenia drogą elektroniczną w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 700.00 zł (słownie: siedemset 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania
Dodano: 2014-10-01 - Realizacja zintegrowanej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej systemu Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej, w tym opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej oraz produkcja elementów kampanii
Dodano: 2014-03-10 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-25 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-11 - BOF-II.272.1.78.2013 - Przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, upowszechniających nowy model pobudzania kreatywności, twórczego myślenia oraz pracy zespołowej poprzez przedsiębiorczość dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjów z obszarów wiejskich oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych
Dodano: 2013-12-13 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-07-15 - BOF-II.272.1.51.2012 - Organizacja kampanii informacyjno - promocyjnej Światowych Dni Innowacji 2012 realizowanych w ramach projektu: Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w Wielkopolsce (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 - Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw)
Dodano: 2012-08-02 - zakup miejsca na publikację artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-11-18 - zakup powierzchni dla publikowania artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-10-31 - BOF.II.274.52.2011
Dodano: 2011-07-28