Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 61-553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego 34A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8357901 , fax. 61 8334651
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Chwiałkowskiego 34A 34A
61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8357901, fax. 61 8334651 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem nośników, montaż i demontaż w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz wydruk billboardów w kolorze na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego, wyklejenie ich na nośnikach w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników. Wykonawca zagwarantuje kompleksowe i w pełni profesjonalne wykonanie zadań przewidzianych zamówieniem oraz niniejszą specyfikacją i ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu. Wykonawca musi zapewnić trwałość wydruku i montażu tj. utrzymać powierzchnie reklamowe i plakaty w należytym stanie technicznym i estetycznym w całym okresie ekspozycji. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie druku lub ekspozycji w terminie 24 godzin od daty powzięcia wiadomości o usterce, uszkodzeniu lub zabrudzeniu. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji plakatów po zakończonym procesie ekspozycji. W miejscach gdzie bezpośrednio obok siebie znajduje się kilka nośników wielkoformatowych, Wykonawca może zamieścić w danym obszarze tylko jeden plakat reklamowy (ekspozycja co najmniej w odległości 500 m pomiędzy nośnikami). Składając ofertę Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykaz oferowanych lokalizacji poszczególnych nośników w każdym mieście o którym mowa w pkt. I. Wykaz ten powinien zawierać: nazwę nośnika, ulicę na której jest zlokalizowany oraz zdjęcie dokumentujące tę lokalizację naniesione na planie miasta. Składając ofertę Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykaz oferowanych lokalizacji poszczególnych nośników w każdym mieście, o którym mowa w pkt. I. Wykaz ten powinien zawierać: nazwę nośnika, ulicę na której jest zlokalizowany oraz zdjęcie dokumentujące tę lokalizację naniesione na planie miasta. Wykaz ten powinien zawierać większą liczbę nośników, która stanowić będzie wybór dla Zamawiającego: a) o 5 sztuk więcej w Poznaniu na Półmaraton b) o 5 sztuk więcej w Poznaniu na Maraton c) o 5 sztuk więcej w Warszawie na Maraton d) o 5 sztuk więcej w Wrocławiu na Maraton Z proponowanych nośników Zamawiający dokona wyboru nośników określonych w pkt. I przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej kampanii w ciągu 14 dni od zakończenia kampanii. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć projekty graficzne reklam na minimum 9 dni roboczych przed rozpoczęciem ekspozycji reklam - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.posir.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania
Dodano: 2014-10-01 - Realizacja zintegrowanej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej systemu Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej, w tym opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej oraz produkcja elementów kampanii
Dodano: 2014-03-10 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-11 - BOF-II.272.1.78.2013 - Przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, upowszechniających nowy model pobudzania kreatywności, twórczego myślenia oraz pracy zespołowej poprzez przedsiębiorczość dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjów z obszarów wiejskich oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych
Dodano: 2013-12-13 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-08-08 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-07-15 - BOF-II.272.1.51.2012 - Organizacja kampanii informacyjno - promocyjnej Światowych Dni Innowacji 2012 realizowanych w ramach projektu: Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w Wielkopolsce (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 - Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw)
Dodano: 2012-08-02 - zakup miejsca na publikację artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-11-18 - zakup powierzchni dla publikowania artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-10-31 - BOF.II.274.52.2011
Dodano: 2011-07-28