Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 60-194 Poznań, ul. Strzegomska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 860 85 00 , fax. 61 860 85 12
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Strzegomska 3 3
60-194 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 860 85 00, fax. 61 860 85 12 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmpoznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania. Opracowanie systemu komunikacji parku Cytadela obejmująca: 1. opracowanie koncepcji systemu komunikacji wizualnej zawierającej: a. analizę istniejącego systemu oznakowania, b. inwentaryzację istniejącego systemu oznakowania, c. przedstawienie schematów graficznych nowego systemu oznakowania d. lokalizacja nowego systemu oznakowania na mapie poglądowej parku, wraz z oznakowaniem tras tematycznych (zgodnych z listą atrakcji oferowanych przez park Cytadela) f. opracowanie spójnego systemu komunikacji obejmującej następujące poziomy: informacyjny (tablice kierunkowe, informacyjne - przyrodnicze, historyczne, obiekty sztuki) oraz reklamowy, 2. opracowanie treści tablic informacyjnych na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego treści merytorycznych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (Brief). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 40 1050 1520 1000 0023 4950 8693, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w oddziale finansowo - księgowym Zamawiającego pokój nr 3A w godzinach od 700 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość koncepcji systemu identyfikacji parku
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zzmpoznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zintegrowanej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej systemu Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej, w tym opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej oraz produkcja elementów kampanii
Dodano: 2014-03-10 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-25 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-11 - BOF-II.272.1.78.2013 - Przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, upowszechniających nowy model pobudzania kreatywności, twórczego myślenia oraz pracy zespołowej poprzez przedsiębiorczość dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjów z obszarów wiejskich oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych
Dodano: 2013-12-13 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-08-08 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-07-15 - BOF-II.272.1.51.2012 - Organizacja kampanii informacyjno - promocyjnej Światowych Dni Innowacji 2012 realizowanych w ramach projektu: Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w Wielkopolsce (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 - Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw)
Dodano: 2012-08-02 - zakup miejsca na publikację artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-11-18 - zakup powierzchni dla publikowania artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-10-31 - BOF.II.274.52.2011
Dodano: 2011-07-28