Przetargi.pl
Wykonanie przejazdu bramowego oraz wykonanie nadbudowy nad istniejącą trafostacją z przeznaczeniem na magazyn zbiorów bibliotecznych

Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-553 Warszawa, ul. Koszykowa 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5374143, 5374158 , fax. 022 5374043
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
    ul. Koszykowa 26/28 26/28
    00-553 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5374143, 5374158, fax. 022 5374043
    REGON: 00027868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblpubl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przejazdu bramowego oraz wykonanie nadbudowy nad istniejącą trafostacją z przeznaczeniem na magazyn zbiorów bibliotecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przejazdu bramowego oraz wykonanie nadbudowy nad istniejącą trafostacją z przeznaczeniem na magazyn zbiorów bibliotecznych. 2. Realizacja robót odbywać się będzie w gęstej zabudowie śródmiejskiej, przez co rozumie się zgrupowanie intensywnej zabudowy na obszarze funkcjonalnego śródmieścia. 3. Przejazd bramowy (budynek tzw. Plomby) 1) wykonanie przejazdu bramowego spełniającego wymogi drogi pożarowej poprzez usunięcie płyty stropowej na kondygnacji +1 (1 moduł konstrukcyjny) 2) wykonanie (wymurowanie, ocieplenie, tynki wewnętrzne i zewnętrzne z pomalowaniem) tymczasowych ścian zewnętrznych na kondygnacji +1 w przestrzeni przejazdu bramowego oraz stropu nad przejazdem, 3) montaż bramy zewnętrznej w przestrzeni przejazdu bramowego, 4) częściowy demontaż i wykonanie przekładek, spowodowanych usunięciem płyty stropowej +1, istniejących instalacji w sposób umożliwiający użytkowanie wszystkich pomieszczeń budynku Plomby. 5) wyburzenia istniejących ścian działowych w pomieszczeniach odciętych przez przejazd bramowy na kondygnacjach 0 i +1 oraz demontaż istniejących instalacji 6) pomieszczenia powstałe w wyniku wykonania przejazdu bramowego pozostawione w stanie surowym 7) wykonanie schodów stalowych łączących kondygnację 0 i +1 8) demontaż i montaż ściany osłonowej wraz z uzupełnieniem 9) reperacja drzwi wejściowych do budynku Plomby 4. W pomieszczeniach odciętych (kondygnacja 0, +1) przez powiększony przejazd bramowy w budynku Plomby nie przewiduje się żadnych nowych instalacji ( chyba, że w trakcie realizacji okaże się to konieczne). Istniejące instalacje do pozostawienia. Do wykonania konieczny demontaż i przekładki istniejących instalacji (po wycięciu stropu na kondygnacji +1) tak aby zapewnić należyte i pełne funkcjonowanie istniejących pomieszczeń Biblioteki ( w szczególności pracowni komputerowej). 5. Nadbudowa nad istniejącą trafostacją (budynek Magazynu), 6 kondygnacji + 2 antresole = 8 poziomów 1) wykonanie i wykończenie nadbudowy istniejącej trafostacji (konstrukcja żelbetowa, ściany murowane zewnętrzne, izolacja termiczna, tynki wewnętrzne, tynki zewnętrzne z malowaniem, malowanie, podłogi i posadzki) 2) wykonanie otworów stropowych na schody stalowe na poziomach antresol 3) wykonanie i osadzenie schodów stalowych wraz z balustradami na kondygnacjach antresol. 4) wykonanie dachu nad nadbudową wraz z odwodnieniem i odprowadzeniem wody opadowej 5) fragmentaryczna korekta spadków istniejącego dachu Magazynu 6) wykonanie instalacji elektrycznej z przestrzeni Magazynu do przestrzeni nadbudowy (zgodnie z dokumentacją projektu WZ Etap 2). Układ punktów oświetleniowych, gniazdek do wykonania zgodnie z dokumentacją projektu wykonawczego. Kable w ułożeniu natynkowym mogą biec trasami tym, czasowymi, do przełożenia podczas wykonywania dalszych etapów inwestycji.. Zakłada się wykonanie nowej tablicy rozdzielczej, którą można by zlokalizować w pomieszczeniach stacji trafo i zasilić z niej projektowane obwody oświetlenia i gniazd. Tablica ta byłaby tymczasowa. 7) przedłużenie (wykonanie) instalacji DSO z przestrzeni Magazynu do przestrzeni nadbudowy. Przestrzeń nadbudowy wcielona będzie do przestrzeni istniejącego Magazynu i całość stanowić będzie jedną strefę pożarową. Rozwiązanie dodatkowego wzmacniacza i prowadzenie linii głośnikowych z istniejącej portierni na parterze. 8) przedłużenie (wykonanie) instalacji SAP z przestrzeni Magazynu do przestrzeni nadbudowy. Położenie i typ czujek docelowe. Wykonanie nowej centralki, którą trzeba będzie zlokalizować w istniejącej portierni na parterze, 9) częściowe wyburzenie ściany zewnętrznej istniejącego Magazynu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 40 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, I. Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) Ustawy Pzp, to jest: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, przez co rozumie się wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia, przez co rozumie się zrealizowanie w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na budowie/przebudowie obiektu/ów użyteczności publicznej (zgodnie z definicją tych obiektów, zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. Dz.U. 2002 Nr 75, poz. 690 ze zm.), o wartości każdej wykonanej roboty budowlanej minimum 2 000 000 zł netto, 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest 1) osobą mogącą pełnić funkcję Kierownika budowy, legitymującą się: a. wyższym wykształceniem technicznym b. uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) c. doświadczeniem zawodowym, zdobytym przez pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 funkcji Kierownika budowy w inwestycjach dotyczących budowy/przebudowy obiektów użyteczności publicznej d. przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa włącznie z ubezpieczeniem oc 2) osobami mogącymi pełnić funkcje Kierowników robót w każdej z niżej wymienionych specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d. telekomunikacyjnej bez ograniczeń przy czym każda z wymienionych wyżej osób musi legitymować się: ­ uprawnieniami budowlanymi w swojej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 ze zm.) ­ doświadczeniem zawodowym zdobytym przez pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 funkcji Kierownika robót w swojej specjalności, ­ przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa włącznie z ubezpieczeniem oc Zamawiający dopuszcza pełnienie przez Kierownika budowy funkcji Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (połączenie funkcji), przy spełnieniu przez wyznaczoną osobę warunków stawianych Kierownikowi budowy. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 ze zm.) Zamawiający określając wymogi w zakresie wymienionych wyżej uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, że: 1) posiadają na koncie bankowym środki w kwocie nie mniejszej niż 500 000 zł lub posiadają zdolność kredytową do kwoty 500 000 zł 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000 zł 3) w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnęli średni, roczny przychód netto w wysokości co najmniej 800 000 zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w pkt. 1-4 mogą spełniać łącznie. II. Spełniają warunek z art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich zobowiązany jest spełniać wymieniony warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia/nie spełnia dla każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do FORMULARZA OFERTOWEGO następujące dokumenty: I. Dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt 1 : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert II. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych pkt 2 i 3: 1. Wykaz (na/według druku stanowiącego załącznik do SIWZ) zawierający informacje o zrealizowaniu w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na budowie/przebudowie obiektu/ów użyteczności publicznej, o wartości minimum 2 000 000 zł netto dla każdej roboty budowlanej oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w Wykazie zostały wykonane należycie 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, oraz informacje o spełnianiu warunków przez te osoby (na/według druków stanowiących załączniki do SIWZ), 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: posiadanie wymaganych uprawnień, wykształcenia i doświadczenia przez wymienione w wykazie osoby, to jest dla: 1) Kierownika budowy: a. dyplom potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia b. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane c. ( Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 ze zm.) d. dokument/ty potwierdzający/ce pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 funkcji Kierownika budowy w inwestycjach dotyczących budowy/przebudowy obiektów użyteczności publicznej e. dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa włącznie z ubezpieczeniem oc 2) każdego Kierownika robót w wymaganej specjalności: a. dokument/ty potwierdzający/ce pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 funkcji Kierownika robót w swojej specjalności b. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w swojej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 ze zm.) c. dokument potwierdzający przynależność Izby Inżynierów Budownictwa włącznie z ubezpieczeniem oc lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w dniu składania oferty nie dysponuje takimi osobami i w dołączonym do oferty Wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które udostępnione będą przez inne podmioty III. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych pkt 4: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w kwocie 500 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty 500 000 zł, 2. Aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 1 000 000 zł, 3. Sprawozdanie finansowe lub jego część obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty (przychody) oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedstawionych dokumentów ma niezbicie wynikać osiągnięcie średniego rocznego dochodu na poziomie minimum 800 000 zł netto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie wymienionych warunków oceniane będzie łącznie, na podstawie wspólnie złożonych przez Wykonawców dokumentów IV. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt II: 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na/według druku dołączonym jako załącznik do SIWZ 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU na/według druku stanowiącym załącznik do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku nie podlegania wykluczeniu, oceniane będzie odrębnie dla każdego Wykonawcy, na podstawie złożonych przez niego dokumentów i oświadczeń. Oferta to wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, do którego Wykonawca ma dołączyć wymagane dokumenty i oświadczenia oraz kosztorys, wykonany metodą szczegółową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koszykowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach