Powiat Włocławski ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
ul. Cyganka 28
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
REGON: 91086855300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego, z podziałem na 7 części: Część Nr 1 /Zadanie nr 1/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta Kowal i gminy Kowal, powiat włocławski”. Część Nr 2 /Zadanie nr 2/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Baruchowo, powiat włocławski”. Część Nr 3 /Zadanie nr 3/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Boniewo, powiat włocławski”. Część Nr 4 /Zadanie nr 4/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Brześć Kujawski, powiat włocławski”. Część Nr 5 /Zadanie nr 5/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Chodecz, powiat włocławski”. Część Nr 6 /Zadanie nr 6/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Lubanie, powiat włocławski”. Część Nr 7 /Zadanie nr 7/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Lubień Kujawski, powiat włocławski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), tj. wszystkich czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem czynności opracowania projektu modernizacji poziomej osnowy szczegółowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 25.04.2017 r. do godz. 11:00 w kwocie 500,00 zł dla każdej części w odniesieniu, do której wykonawca składa ofertę. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 05 9550 0003 2001 0075 3919 0009 z dopiskiem „wadium-przetarg- Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej … Część Nr …”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, to jest: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace geodezyjne obejmujące całoroczną (w 2021 r.) obsługę geodezyjną kompleksów wojskowych położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego, w zakresie potrzeb RZI w Bydgoszczy oraz remontów przeprowadzanych przez Wojskowe Oddziały Gospodarcze;
Dodano: 2021-03-16 - Prace geodezyjne i kartograficzne dotyczące aktualizacji mapy terenu zamkniętego oraz sporządzenia mapy tematycznej dotyczącej inwentaryzacji placów, jezdni, chodników, obszarów zielonych i ogrodzeń oraz sieci uzbrojenia terenu, obejmujących kompleksy wojskowe K-8685 i K-8743 Bydgoszcz,
Dodano: 2021-03-02 - Prace geodezyjne i kartograficzne dotyczące wykonania pomiarów geodezyjnych i sporządzenia teczki kartograficznej lotniska wojskowego w Łasku;
Dodano: 2020-08-20 - 1. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne i kartograficzne dotyczące aktualizacji mapy terenu zamkniętego oraz aktualizacji mapy tematycznej dotyczącej inwentaryzacji placów, jezdni, chodników, obszarów zielonych i ogrodzeń, obejmujących kompleks wojskowy Latkowo;
Dodano: 2020-02-07 - „Realizacja i modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Lubanie i gminy Fabianki oraz wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej oraz opracowanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Boniewo oraz dla miasta i gminy Chodecz na terenie powiatu włocławskiego” z podziałem na 4 części
Dodano: 2019-06-04 - Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
Dodano: 2019-04-29 - Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego
Dodano: 2017-06-14 - Sporządzenie map akustycznych dla dróg wojewódzkich Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Dodano: 2017-03-02