Przetargi.pl
Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego

Powiat Włocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
    ul. Cyganka 28
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
    REGON: 91086855300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy dla siedmiu obiektów na terenie powiatu włocławskiego, z podziałem na 7 części: Część Nr 1 /Zadanie nr 1/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta Kowal i gminy Kowal, powiat włocławski”. Część Nr 2 /Zadanie nr 2/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Baruchowo, powiat włocławski”. Część Nr 3 /Zadanie nr 3/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Boniewo, powiat włocławski”. Część Nr 4 /Zadanie nr 4/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Brześć Kujawski, powiat włocławski”. Część Nr 5 /Zadanie nr 5/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Chodecz, powiat włocławski”. Część Nr 6 /Zadanie nr 6/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie gminy Lubanie, powiat włocławski”. Część Nr 7 /Zadanie nr 7/; „Wykonanie przeglądu, konserwacji i inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy oraz opracowanie projektu modernizacji tej osnowy na terenie miasta i obszaru wiejskiego gminy Lubień Kujawski, powiat włocławski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), tj. wszystkich czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem czynności opracowania projektu modernizacji poziomej osnowy szczegółowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach