Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 350 , fax. 523 555 366
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    al. Niepodległości 4
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 350, fax. 523 555 366
    REGON: 32988100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez ratowników wodnych oraz zarządzania przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji, w zakresie: 1) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie niecek, 2) obserwowania wyznaczonych obszarów wodnych, niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczych, zapobiegania skutkom zagrożeń, w tym nadzór nad ruchem osób w obrębie niecek i trybun, 3) reagowania w przypadku naruszania zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych, w tym przestrzegania zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego i nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów pływalni, oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowych, poprzez usuwanie osób nieodpowiednio zachowujących się z niecki z obowiązkiem informowania Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, 4) utrzymywania porządku w punktach medycznych i socjalnych oraz wykorzystywanie tych pomieszczeń wyłącznie do celów służbowych, 5) kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację, w tym obsługi i konserwacji sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny, w tym podnośnik hydrauliczny i zjeżdżalnia wodna), 6) bieżącej dokumentacji prowadzonych działań ratowniczych, w tym kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowania wyników kontroli w dziennikach dyżurów ratowników, 7) niepozostawiania kąpiących się bez opieki ratownika, 8) oczyszczania powierzchni, przelewów oraz dna niecek i wanien typu spa, przeznaczonych do kąpieli i rekreacji z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, 9) przeglądów stanu urządzeń i sprzętu wykorzystywanego do ratownictwa wodnego, w tym dbania o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, 10) pełnienia dyżurów przez ratowników w jednolitych, odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych w kolorze pomarańczowym lub czerwonym, 11) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb użytkowników oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektów, 12) obsługi niecek rekreacyjnych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników (np.: poprzez uruchamianie grzybka wodnego, zjeżdżalni wodnej, itp.), 13) wykonywania innych poleceń kierownictwa obiektów (w ramach umowy), 14) zapowiedzi komunikatów przez system nagłaśniający, 15) sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych, naruszeń zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych w szczególności granic stref dla umiejących pływać, 16) wpisywania na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji, w szczególności dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych, 17) niezwłocznego informowania Zamawiającego o zagrożeniach bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych, 18) pisemnego zgłaszania (oprócz wpisów w dziennikach dyżurów ratowników) zaistniałych zdarzeń oraz uszkodzeń lub braków w wyposażeniu, 19) zarządzania przepływem i ruchem osób korzystających z usług pływalni, w tym m.in.: kontrola legalności prowadzonej nauki pływania i dokonywania stosownych wpisów w Dzienniku pracy ratowników wodnych wraz ze ścisłą współpracą z kasjerami. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych: - w Krytej Pływalni „Wodny Park”: gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:: dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15, dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30; gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00: dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15, dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30; - na Basenie Odkrytym: dla pierwszego ratownika od godziny 14.00 do godziny 14.15, dla drugiego ratownika od godziny 14.15 do godziny 14.30; - w Krytej Pływalni „Delfin”, Inowrocławskiej Termie: Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej. Nieprzestrzeganie opisanych wyżej szczegółowych obowiązków stanowi nienależyte wykonanie umowy i upoważnia Ośrodek Sportu i Rekreacji do obciążenia karą umowną w wysokości 10% wartości miesięcznego wynagrodzenia, przy czym za opuszczenie niecki basenowej, kara ta wynosi 15%.” Wykaz obiektów: - Kryta Pływalnia „Wodny Park”, ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 10.00 – 22.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,50 x 25,00 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi; dwa stanowiska ratownicze – zgodnie z normą; - Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 10.00 – 22.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,30 x 24,85 m; jedno stanowiska ratownicze – zgodnie z normą; - Basen Odkryty, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00 – 18.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 25,00 x 50,00 m; dwa stanowiska ratownicze – zgodnie z normą; - Inowrocławska Terma, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; w miesiącach: marzec, kwiecień, maj, listopad, grudzień czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7.40 - 18.00, oraz w miesiącach: czerwiec, wrzesień, październik czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7.40 - 20.00 oraz w miesiącach: lipiec i sierpień czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7.40– 22.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi; jedno stanowiska ratownicze – zgodnie z normą. Powyższe godziny funkcjonowania obiektów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego. Uwaga: Planowana ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 21.288. Powyższa ilość godzin jest wartością maksymalną nieuwzględniającą pomniejszeń wynikających z przerw technologicznych i potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r., poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium należy wnieść w: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO BP S.A., numer: 57 1020 1505 0000 0202 0183 4357, jako termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, b) innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w Sekcji Organizacji i Kadr, pok. nr 211 Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu przy al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Niewniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w siwz spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach