Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy rampy i dróg dojazdowych przy Aptece Centralnej - bud. K oraz naprawa pochylni i schodów - wejście do Poradni Pediatrycznej - bud. L

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    ul. Borowska 213 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
    REGON: 00028901200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy rampy i dróg dojazdowych przy Aptece Centralnej - bud. K oraz naprawa pochylni i schodów - wejście do Poradni Pediatrycznej - bud. L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa rampy: - rozbiórka części rampy, wykonanie niezbędnych robót murowych, wywiezienie gruzu na wysypisko; - skucie płytek elewacyjnych cokołowych w obrębie wykonywanych prac, naprawa i ocieplenie elewacji w miejscach rozebranej rampy, - wykonanie tynku mozaikowego do wysokości zdemontowanych płytek cokołowych na elewacji i ściankach rampy, - naprawa nawierzchni rampy, wykonanie izolacji i posadzki cementowej utwardzonej grysem bazaltowym ze spadkiem od budynku, - demontaż balustrady ze stali nierdzewnej, remont balustrady w celu dostosowania do nowych wymiarów rampy z wykonaniem segmentów otwieranych, dwuskrzydłowych, dla 3 stanowisk wyładowczych szer. 2,50 m, - malowanie elewacji od strony remontowanej rampy, do wys. okien II p., - wykonanie i montaż zadaszenia nad rampą z poliwęglanu na konstrukcji stalowej, - demontaż i ponowny montaż agregatów klimatyzacyjnych, 2. Przebudowa nawierzchni - poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi dojazdowej, wykonanie nawierzchni w miejscach rozebranej rampy z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych i podłoży umożliwiających przejazd samochodami ciężarowymi, - rozbiórka i ułożenie niezbędnych krawężników, - zabezpieczenie kabli energetycznych ułożonych w gruncie. Zadanie nr 2 - Naprawa pochylni i schodów - wejście do Poradni Pediatrycznej - bud. L. Zakres prac obejmuje: - rozbiórka cokolików i nakryw murów z płytek lastrykowych, - rozbiórka części poziomej nawierzchni z płytek lastrykowych, - częściowy demontaż i ponowny montaż balustrad w zakresie niezbędnym do wykonania prac, - naprawa podłoża pod nawierzchnię z płytek lastrykowych, wykonanie izolacji, podłoża ze spadkiem od budynku i ułożenie nowych płytek lastrykowych, - naprawa powierzchni ścian pochylni i schodów z wykonaniem obniżeń muru umożliwiających odpływ wód opadowych, ułożenie siatki na kleju, montaż niezbędnych kątowników, wykonanie tynku mozaikowego na całej powierzchni ścian, cokolików i nakryw, - wykonanie i uszczelnienie szczelin dylatacyjnych, - demontaż pierwszego stopnia z kostki betonowej, wykonanie i montaż nowego stopnia betonowego z okładziną lastrykową, - wykonanie opaski żwirowej wzdłuż muru przy chodniku. Wykonanie przebudowy rampy i dróg dojazdowych przy Aptece Centralnej - bud. K oraz naprawa pochylni i schodów - wejście do Poradni Pediatrycznej - bud. L
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach