Przetargi.pl
wykonanie przebudowy lokali użytkowych na mieszkania wraz z dobudową przewodów kominowych na klatce schodowej w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wrocławskiej 16 w Gliwicach

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie przebudowy lokali użytkowych na mieszkania wraz z dobudową przewodów kominowych na klatce schodowej w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wrocławskiej 16 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy lokali użytkowych na mieszkania wraz z dobudową przewodów kominowych na klatce schodowej w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wrocławskiej 16 w Gliwicach. 2.Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną: projektem ogólnobudowlanym, PBW dot. wewnętrznej instalacji gazowej, PBW dot. wewnętrznych instalacji wod.-kan. i C.W., PBW dot. instalacji C.O., PBW dot. instalacji elektrycznej Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (każda branża), przedmiarami robót (3x), decyzją administracyjną - AB-7353/465/2009 z dnia 24.04.2009r. 3.UWAGA: po wykonaniu adaptacji budynek posiadać będzie przewagę lokali mieszkalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.06.2009r., do godz. 09:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 5: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Ocena warunków odbędzie się na zasadzie spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie i kolejności zgodnej z przedmiarami robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. UWAGA: kosztów dodatkowych (opłata za składowanie gruzu, zajęcie chodnika, etc.) nie należy wyceniać osobno. Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objęty daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego. 3.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej).W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 5.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 6.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzech oddzielnych zamówień dotyczących kompleksowych remontów pomieszczeń: remont ścian, sufitów, wymiana podłóg, wymiana instalacji wewnętrznych (wod-kan, gaz, co, elektryczna); bądź budowy budynków pod klucz. Z dokumentu potwierdzającego zrealizowanie zamówienia, bądź dodatkowego opisu zawartego w wykazie zrealizowanych zamówień musi wynikać, że Wykonawca wykonał roboty ogólnobudowlane, oraz instalacyjne w ww. branżach. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę, który był kompleksowym podwykonawcą. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót przez takiego Wykonawcę może być wyłącznie dokument wystawiony przez Inwestora (a nie głównego Wykonawcę, który podzlecił roboty). 7.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień,zostały wykonane z należytą starannością. 8.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczny zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 3 lat, oraz odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (kadra kierownicza i techniczna), wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do SIWZ. 9.Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiednio kierownika robót. Należy dołączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami). Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz: kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie; kierownika robót instalacyjnych (wod-kan, gaz, C.O.): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie; kierownika robót elektrycznych: 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 10.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu. 12.Dowód wpłaty wadium, zamieszczony zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 13.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ. 14.Informacja o podwykonawcach - do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/wroc16.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach