Przetargi.pl
Sprzedaż i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1

Sąd Rejonowy Bytom ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Piekarska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3966957 , fax. 032 3966992
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Bytom
    ul. Piekarska 1 1
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3966957, fax. 032 3966992
    REGON: 00032202800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytom.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej dla budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1 Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art.3 ust.30 ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. poz.625 z późn.zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy. Dane dotyczące nieruchomości przy ul. Piekarskiej 1. 1.Tytuł prawny nieruchomości-trwały zarząd. 2.Przyłącze-ze stacji OSD nr 2 - napięcie 04 KV 3.Planowane roczne zużycie energii-259 MWh 4.Ilość punktów poboru-1(jeden) 5.Grupa taryfowa-C21 6.Grupa przyłaczeniowa-IV grupa 7.Moc przełączeniowa-100kW 8.Moc umowna-I kwartał-100 kW, II kwartał-100 kW, III kwartał - 100kW ,IV kwartał-100 kW 9.Układ pomiarowo-rozliczeniowy składa się z elektronicznego układu pomiarowo- rozliczeniowego energii elektrycznej ze wskaźnikiem mocy maksymalnej,jednostrefowego licznika energii elektrycznej biernej indukcyjnej, biernej pojemnościowej oraz przekładników prądowych 200/5A zainstalowanych w rozdzielni Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku , (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), tj. : posiadają wszelkie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ( Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, (wykonawca musi wykazać że posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnym na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielania zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: - powyższe warunki są warunkami koniecznymi jakie Wykonawca musi spełnić, w przypadku nie spełnienia powyższych warunków oferta zostanie odrzucona; - Wykonawca zapewnia o spełnieniu powyższych warunków składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; - ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia nie spełnia- na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń; - z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie każdego z Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz art.24 ust. 1 i 2 PZP na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 2) wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 5) oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej tj. do obiektu Zamawiającego w Bytomiu, ul. Piekarska 1.- załącznik nr 4 do SIWZ; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wstawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 8) zaparafowany- zgodnie z zapisami SIWZ załącznik nr 5- Istotne postanowienia umowy; 9) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 10) Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. 3, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, oraz napisem za zgodność z oryginałem. 11) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. (Zgodnie z art. 141 Ustawy Pzp, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.)W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt. 1, 3,6,7 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. 12) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,6,7, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty wymienione w pkt. 3,6,7 składane są w formie oryginału, odpisu wyciągu lub kopii, przetłumaczonej na język polski przez tłumacza przysięgłego lub tłumaczenie poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach