Przetargi.pl
Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016 1. Przedmiot i zakres zamówienia. ZADANIE NR 1 Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 2 Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 3 Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. i jej integralną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 2 specyfikacja techniczna - załącznik nr 3 Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 4, specyfikacja techniczna -załącznik nr 5, Dla zadania nr 3: przedmiar - załącznik nr 6, specyfikacja techniczna -załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. w zakresie zadania nr 1: 13 000,00 zł, b. w zakresie zadania nr 2: 1 600,00 zł, c. w zakresie zadania nr 3: 3 500,00 zł, Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.08.2016.r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 55/WOG/2016 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 3 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - wadium znak sprawy nr: 55/WOG/2016 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium : a. po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach