Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
REGON: 43080020000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73 (budynek nr 3, budynek nr 1 i teren). 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: 1) zadanie I (budynek nr 3); 2) zadanie II (budynek nr 1 i teren).3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego opracowań, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ.4. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców; 2) do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego; 3) szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 5. Roboty muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający pracy Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. 6. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca zatrudni na umowę o pracę osoby wykonujące prace związane z realizacją zamówienia. Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie. Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących funkcje kierownicze. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP - zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). 8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, który wynosi min. 60 m-cy, max. 84 m-ce, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje gwarancję na wykonane roboty oraz na zamontowane urządzenia i materiały. Wzór dokumentu gwarancji stanowi załącznik Nr 3 do umowy. 9. Szczegółowe ustalenia dotyczące odbioru częściowego zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 PZP. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 PZP. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP. 16. Zamawiający nie zamierza wykazywać obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP. 18. Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 20. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) zawiera Załącznik Nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Kwotę wadium ustala się na kwotę – 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r., poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddział Okręgowy w Łodzi 77 1010 1371 0097 0013 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty, w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot. Do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy wnieść za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl przed upływem terminu składania ofert. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 6. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku przechowywania na jednym rachunku bankowym wadium kilku Wykonawców koszty prowadzenia rachunku bankowego rozlicza się proporcjonalnie. 13. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Za dzień zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu uważa się dzień obciążenia poleceniem przelewu rachunku Zamawiającego. 14. Zwrot wadium wniesionego w innej niż pieniądz formie następuje poprzez wydanie, w siedzibie Zamawiającego Wykonawcy, osobie reprezentującej Wykonawcę, lub osobie posiadającej stosowne pełnomocnictwo, oryginału dokumentu, za potwierdzeniem odbioru, Zamawiający może zatrzymać kopię dokumentu. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zwrot wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz za pomocą pocztowego operatora publicznego. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w PZP. 19. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dodatkowo minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan., minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Wykaz należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja istniejącego budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach
Dodano: 2024-07-20 - Budowa garażu dla OSP Sadkowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie
Dodano: 2023-10-04 - Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach
Dodano: 2023-03-13 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - etap II
Dodano: 2021-03-19 - Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie
Dodano: 2021-02-18 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy – etap II
Dodano: 2020-12-31 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy – etap I
Dodano: 2020-08-04 - Przebudowa pomieszczeń biurowych na I, II i III piętrze w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi znajdującego się przy ul. Piotrkowska 103 w Łodzi w ramach projektu FAMI ”Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
Dodano: 2019-10-02 - Budowa stołówki w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
Dodano: 2019-08-08