Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - etap II

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 842 33 91 , fax. 43 842 33 91 wew. 13
  • Data zamieszczenia: 2021-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 43 842 33 91, fax. 43 842 33 91 wew. 13
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) polegających na przebudowie i rozbudowie budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy – etap II, w oparciu o prawomocną decyzję Nr 544/2016 Starosty Wieluńskiego z dnia 08.07.2016 r., znak: AB .6740.326.2016, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmujące rozbudowę, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku komunalnego w miejscowości Kolonia Raducka z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowany na działce o nr geod. 115, obręb Kolonia Raducka, gmina Osjaków, w zakresie rzeczowym, o którym mowa w szczególności w ust. 3 i 4 niniejszego rozdziału. 2. Projekt pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy”: 1) współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.3 Infrastruktura opieki społecznej 2) planowany jest do współfinansowania z budżetu państwa ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowego domu samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi - utworzenie nowego środowiskowego domu samopomocy Celem realizowanego zadania/projektu jest utworzenie przez Gminę Osjaków, środowiskowego domu samopomocy w Kolonii Raduckiej 41 dla 30 uczestników. 3. Budynek komunalny jest wykonany do stanu surowego zamkniętego, za wyjątkiem: zewnętrznych drzwi wejściowych (dwuskrzydłowych, aluminiowych) oraz wszystkich zewnętrznych podokienników. Zakres robót wykonanych obejmuje również roboty instalacyjne sanitarne – kanalizacyjne, to jest: kanalizację sanitarną podposadzkową w poziomie „zero” budynku oraz instalację kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, wraz z ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe. Zakres robót w ramach zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynku, w tym: wykonanie: stropu nad piętrem w klasie EI 30 (sugerowane wykonanie dwóch warstw płyt GK, z przestrzenią technologiczną pomiędzy nimi na położenie instalacji), z wykorzystaniem istniejących belek drewnianych, już zabezpieczonych ogniowo do klasy NRO; systemowego docieplenia ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą, wraz z wykończeniem elewacji tynkiem akrylowym (zgodnie z załączonym projektem); warstw posadzek - na gruncie (zostały już wykonane dwie dolne warstwy – podsypka piaskowa i chudy beton) i na stropie; stolarki drzwiowej (w tym wszystkie drzwi wewnętrzne oraz drzwi zewnętrzne wejściowe, dwuskrzydłowe, aluminiowe, w kolorze grafit); tynków wewnętrznych; docieplenia poddasza; robót malarskich i okładzinowych; robót wykończeniowych; opaski wokół budynku; 2) roboty ogólnobudowlane remontu budynku kotłowni, w tym: roboty rozbiórkowe, murarskie, systemowe docieplenie ścian zewnętrznych wraz z tynkiem cienkowarstwowym, więźba i pokrycie dachowe, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, wykonanie izolacji, tynków wewnętrznych, robót wykończeniowych; 3) zagospodarowanie terenu: roboty rozbiórkowe; utwardzenie terenu (w tym, dojścia i dojazdy, miejsca parkingowe); ogrodzenie działki; 4) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie branży sanitarnej: instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz według projektu zamiennego - instalacji CO, grzewczej w technologii gruntowej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; 5) wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych – według projektu zamiennego, w tym: instalacji zewnętrznych (przyłącze elektroenergetyczne, teleinformatyczne); instalacji wewnętrznych (tablice rozdzielcze, instalacja gniazd wtykowych, oświetlenia, odgromowa i uziemienia); instalacji fotowoltaicznej, wraz z jej uruchomieniem i wykonaniem pełnej dokumentacji zgłoszeniowej do OSD); instalacji niskoprądowych (instalacja CCTV, strukturalna, przyzywowa dla osób niepełnosprawnych, sprzęt aktywny, instalacja oddymiania); 6) przeprowadzenie prób i sprawdzeń zamontowanych urządzeń i instalacji; przeszkolenie osób obsługi; 7) obsługę geodezyjną, w tym tyczenie i inwentaryzację powykonawczą; 8) przygotowanie pełnej dokumentacji dla urządzeń podlegających zgłoszeniu w Urzędzie Dozoru Technicznego w Łodzi; 9) przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu, Komendanta Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Wieluniu oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie; 10) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, określonej we wzorze umowy (§ 11 ust. 4). 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa – projekt budowlany w branżach: architektonicznej, sanitarnej (w tym projekt zamienny instalacji CO, technologii gruntowej pompy ciepła, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej), elektrycznej (projekt zamienny branży elektrycznej), projekt robót geologicznych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są dokumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością. 5. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 6. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót lub innych dokumentach przetargowych typów i/lub symboli materiałów lub urządzeń oraz nazw ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie), Zamawiający informuje, że każdorazowo mają one charakter wyłącznie przykładowy. Zostały określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów, wymogów techniczno-użytkowych, zastosowania kolorystyki elementów przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentach pojawi się jakikolwiek zapis, który może wskazywać znaki towarowe, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo, technologicznie i użytkowo równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 7. W przypadku wskazania, w dokumentacji projektowej i/lub przetargowej, konkretnego materiału lub urządzenia Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że proponowany materiał lub urządzenie jest adekwatne pod względem funkcjonalnym, użytkowym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. 8. W przypadku podania w opisach nazw własnych materiałów lub urządzeń, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres określony w swojej ofercie. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom i jest zobowiązany do wskazania w ofercie nazwę i adres oraz zakres zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Nazwa i adres, jeśli są mu już znane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach