Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja istniejącego budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438423391
  • Data zamieszczenia: 2024-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 438423391
    REGON: 730934677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja istniejącego budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie inwestycyjne polega na:Część A – przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji budynku wolnostojącego, 3-kondygnacyjnego, podpiwniczonego, stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy w Osjakowie, znajdującego się na działkach nr ewid. 496, 500/1, 501 oraz 739, w miejscowości Osjaków przy ul. Targowej 26.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) polegających na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku Urzędu Gminy w Osjakowie, zlokalizowanego na działkach o nr ewid. 496, 500/1, 501 i 739 obręb Osjaków, gmina Osjaków, na podstawie prawomocnej decyzji Nr 227/2013 Starosty Wieluńskiego z dnia 15.03.2013 r. znak: 6740.1155.2012 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, obejmującą przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku Urzędu Gminy w Osjakowie, w zakresie rzeczowym zgodnym z:1) projektem budowlanym wielobranżowym, stanowiącym załącznik do decyzji pozwolenia na budowę jak powyżej (architektura; konstrukcja; instalacje sanitarne, w tym: wod-kan. cwu, CO, CT, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, technologia kotłowni; klimatyzacja; instalacje elektryczne); w tym, wymaganiami zgodnie z postanowieniem Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi nr WZ-5595-173/2012 z dnia 12.11.2012 r. w sprawie uzgodnienia przedmiotowego projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej;2) uzgodnionym przez PGE Dystrybucja S.A. projektem technicznym usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej nN (Uzgodnienie nr 276/2024), zgodnie ze standardami obowiązującymi w PGE Dystrybucja S.A.;3) opracowanymi w listopadzie 2022 r. projektami technicznymi – architektura i konstrukcja, aktualizujące projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do pozwolenia na budowę jak powyżej;4) rysunkami dla poziomu piętra i poddasza, określającymi zamiennie zakres ścian wewnętrznych do wyburzenia i wykonania; 5) opracowanymi w 2024 r. projektami budowlanymi zamiennymi, w branżach sanitarnej i elektrycznej; 6) projektem technicznym monitoringu wizyjnego (oprac. z listopada 2022 r.);7) warunkami przyłączenia do sieci gazowej wydanymi przez PSG Sp. z o.o. z dnia 29.01.2024 r., w odniesieniu do lokalizacji punktu redukcyjno – pomiarowego; 8) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż;9) przedmiarami robót (niestanowiącymi wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty, mającymi charakter pomocniczy, informacyjny);10) zestawieniem materiałów do projektu wnętrz, lecz tylko w zakresie dotyczącym części dobudowywanej budynku oraz korytarza i łazienek na piętrze w części istniejącej budynku,2` bez umeblowania i usprzętowienia. Ponadto:1) przedmiot tej części zamówienia ma być wykonany na istniejącym budynku i w jego otoczeniu. Objęty zamówieniem budynek wraz z otoczeniem, aktualnie spełnia funkcję czynnego obiektu Urzędu Miasta i Gminy Osjaków a w części poziomu piwnic i parteru także stanowiącego własność banku i funkcjonującego jako taki; 2) nieruchomość oznaczona jako działki ewid. nr 496 500/1, 501 i 739 w obrębie Osjaków, gmina Osjaków, na której mają być wykonywane roboty budowlane w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego, położona jest w granicach stref:a) ochrony konserwatorskiej stanowisk archeologicznych, b) ochrony konserwatorskiej historycznego układu urbanistycznego Osjakowa - obowiązujących na podstawie uchwały Rady Gminy Osjaków Nr VI/26/19 z dnia 4 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Osjaków (ogłoszonej w dniu 3 kwietnia 2019 r. w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego z 2019 r. pozycja 1931);3) Zamawiający informuje, że w wyniku podziału nieruchomości dokonanego po wydaniu pozwolenia na budowę, działki ewid. nr 496 i 739 uległy podziałowi na dz. odpowiednio nr 496/1, 496/2, 739/1 i 739/2.3. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:A. Część A – Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie:1) rozbudowę budynku w poziomie piwnic, parteru i piętra, w tym wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian i ścianek działowych, tynków oraz ich malowanie i kładzenie okładzin, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie stropów, posadzek i podłóg, więźby dachowej i pokrycia dachu, dostawę i montaż dźwigu platformowego,2) przebudowę istniejącego budynku w zakresie zmiany układu pomieszczeń w istniejącej części budynku (w zakresie piwnic – zamurowanie 3 okien na elewacji wschodniej, wymiana drzwi zewnętrznych, uzupełnienie tynków, malowanie ścian; w zakresie parteru i piętra - zgodnie z projektem budowlanym i technicznym), jak również wykonanie nowych okładzin ścian, malowania, posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, konstrukcji dachu i jego pokrycia (roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, prace związane z wykonaniem konstrukcji więźby dachowej, z pokryciem dachowym, orynnowaniem, obróbkami blacharskimi oraz pozostałymi elementami dachu),3) termomodernizację budynku polegającą na dociepleniu ścian w poziomie piwnic, ścian i stropu budynku wraz z wyprawą elewacyjną, zgodnie z oznaczeniami na rysunkach elewacji w projekcie technicznym – architektura,4) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, zgodnie z projektem technicznym,5) wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych – według projektu zamiennego, w tym: instalacji zasilającej wewnętrznej (WLZ, główny wyłącznik p.poż., rozdzielnice, linie zasilające, instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje gniazd i wpustów, oprawy oświetleniowe – demontaż starych i montaż nowych, awaryjne i ewakuacyjne, instalacje niskoprądowe, instalacja przyzywowa WC NPS), dostawę i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku o mocy 29,7 kWp i 24,2 kWp wraz z połączeniem instalacji do sieci elektroenergetycznej, jej uruchomieniem i wykonaniem pełnej dokumentacji zgłoszeniowej do OSD, instalacji odgromowej i uziemienia,6) usunięcie kolizji kablowej przyłączy nN, na podstawie uzgodnionego projektu technicznego;7) wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych według projektu zamiennego, w tym: instalacje wewnętrzne – wody zimnej, ciepłej i hydrantowej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, instalacja zasilania klimakonwektorów, technologii powietrznej pompy ciepła, technologii kotłowni gazowej jako źródła szczytowego ogrzewania oraz instalacji gazowej n.c., instalacje zewnętrzne – kanalizacja sanitarna i instalacja wodociągowa8) wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami,9) przeprowadzenie prób i sprawdzeń zamontowanych urządzeń i instalacji,10) przeszkolenie osób obsługi11) obsługę geodezyjną, w tym tyczenie i inwentaryzację powykonawczą12) przygotowanie pełnej dokumentacji dla urządzeń podlegających zgłoszeniu w Urzędzie Dozoru Technicznego w Łodzi,13) przygotowanie pełnej dokumentacji i zgłoszenie wybudowanej instalacji fotowoltaicznej do operatora systemu dystrybucyjnego, 14) przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu, Komendanta Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Wieluniu oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie;15) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, określonej w § 15 ust. 7 umowy / istotnych postanowień umownych.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Część A – Załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy (informacyjny) i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty.Zamierzenie inwestycyjne polega na:Część B – robotach termomodernizacyjnych świetlicy wiejskiej w miejscowości Raduczyce, gmina Osjaków.Zadanie polega na dociepleniu ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych oraz docieplenie stropu poddasza w 2-kondygnacyjnym, piętrowym budynku zlokalizowanym w gminie Osjaków w miejscowości Raduczyce nr 55 nr ewid. dz.: 70/1.Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:B. Część B – Termomodernizację świetlicy wiejskiej w Raduczycach:I Roboty budowlane, w tym:1. Prace demontażowe i przygotowawcze2. Docieplenie budynku3. Wymiana instalacji odgromowej4. Izolacja ścian 5. Wykonanie cokołu6. Wykonanie obróbek blacharskich7. Wykonanie instalacji odgromowej8. Wykonanie chodnika okapowego (opaska wokół budynku)9. Roboty tymczasowe4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Część B – Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy (informacyjny) i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. CZĘŚĆ A: wadium w wysokości 50.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert;1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu,b. gwarancji bankowej,c. gwarancji ubezpieczeniowej,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).2) Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:12 9251 1019 0011 1285 2000 0080Z dopiskiem „Wadium” i podaniem nr postępowania o udzielenie zamówienia publicznego5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1, 2, 4 i 5 Pzp.7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej;b. Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.2. CZĘŚĆ B: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę:- dla części A – co najmniej 1.000.000,00 zł;- dla części B – co najmniej 100.000,00 zł.b) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- dla części A:1) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności – posiadających wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.:- zapewni 1 (jedną) osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej2 (dwóch) robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie budynków użyteczności publicznej każda o wartości nie mniejszej niż:Część A – 1.000.000,00 zł(należy wskazać nazwę Zamawiającego, datę zakończenia inwestycji, nazwę zadania, wartość robót, podstawę dysponowania)- zapewni 1 (jedną) osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości robót branży elektrycznej minimum:Część A – 200.000,00 zł(należy wskazać nazwę Zamawiającego, datę zakończenia inwestycji, nazwę zadania, wartość robót, podstawę dysponowania),- zapewni 1 (jedną) osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) robót sanitarnych o wartości robót branży sanitarnej minimum:Część A – 200.000,00 zł(należy wskazać nazwę Zamawiającego, datę zakończenia inwestycji, nazwę zadania, wartość robót, podstawę dysponowania).- dla części B:2) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności – posiadających wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.:- zapewni 1 (jedną) osobę do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie budynków użyteczności publicznej każda o wartości nie mniejszej niż:Część B – 100.000,00 zł(należy wskazać nazwę Zamawiającego, datę zakończenia inwestycji, nazwę zadania, wartość robót, podstawę dysponowania).W przypadku posiadania wymaganych uprawnień, jedna osoba może łączyć funkcje kierowników.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobytew innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane,z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).- dla części A i części B:3) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 2 zamówienia będące robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (związanymi z przedmiotem zamówienia), tj. robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej każda o wartości nie mniejszej niż:Część A – 1.000.000,00 zł,Część B – 100.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach