Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń biurowych na I, II i III piętrze w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi znajdującego się przy ul. Piotrkowska 103 w Łodzi w ramach projektu FAMI ”Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 43080020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń biurowych na I, II i III piętrze w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi znajdującego się przy ul. Piotrkowska 103 w Łodzi w ramach projektu FAMI ”Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń na I, II i III piętrze w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi znajdującego się przy ul. Piotrkowskiej 103 w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców, skrzydło lewe (patrząc od strony elewacji wejściowej). 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający pracy Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w budynku przy ul. Piotrkowska 103 w Łodzi w części nie objętej pracami budowlanymi. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy dostępu do części budynku objętej pracami budowlanymi w godzinach 8.00 – 22.00, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych również w sobotę, niedzielę i dni wolne ustawowo od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zakres robót budowlanych sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzu cenowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowane w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 6. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców; 2) do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego; 3) szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawierają propozycje istotnych postanowień umowy stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca zatrudnia na umowę o pracę osoby wykonujące prace związane z realizacją zamówienia. Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie. Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących funkcje kierownicze. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP - zostały zawarte w propozycji istotnych postanowień Umowy stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, który wynosi min. 60 m-cy, max. 84 m-ce licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja obejmuje gwarancję na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia i materiały. Wzór dokumentu gwarancji stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. 9. Okres rękojmi wynosi równy jest okresowi gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 PZP. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP. 16. Zamawiający nie zamierza wykazywać obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP. 18. Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 20. Zamówienie finansowane będzie z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji: „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddział Okręgowy w Łodzi 77 1010 1371 0097 0013 9120 0000. 5. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia. 6. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 7. Jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 8. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art 46 ust. 4a PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! – Oświadczenia nie należy dołączać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach