Przetargi.pl
Wykonanie projektu termomodernizacji z przebudową elewacji dla LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 246/348 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu termomodernizacji z przebudową elewacji dla LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 246/348 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu termomodernizacji z przebudową elewacji dla LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 246 348 w Warszawie. I. Obiekt : LXXII Liceum Ogólnokształcące II. Adres : ul. Grochowska 346/348 03 - 838 Warszawa III. Inwestor : Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Południe ul. Grochowska 274 03 - 841Warszawa IV. Temat opracowania: Projekt termomodernizacji z przebudową elewacji dla LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 246/348 w Warszawie V. Zakres zadania obejmuje opracowanie projektu budowlanego, stanowiącego podstawę do pozwolenia na budowę do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Opracowanie projektowe obejmuje: a. inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do celów projektowych, b. wykonanie audytu energetycznego obiektu obejmującego - termomodernizację bryły budynku, regulację systemów ogrzewania i wentylacji oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej, c. demontaż betonowych elementów elewacji frontowej, d. projekt budowlany wykonawczy docieplenia obiektu i regulacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem nowoprojektowanego węzła cieplnego ( dokumentacja u inwestora) e. przedmiary, f. kosztorysy inwestorskie, g. plan BIOZ - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, jeśli jest wymagana przepisami, h. opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach, i. Uzgodnienia opracowanych dokumentacji przez Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej i Inspektora BHP. Projektant załączy oświadczenie, że wersja elektroniczna dokumentacji projektowej zawiera wszystkie elementy wersji tradycyjnej i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. VI. Obowiązujące przepisy: Na etapie wykonywania prac projektowych należy przestrzegać przepisów zawartych w szczególności w następujących aktach prawnych: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), c) ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 tj. ze zm.), d) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), e) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), f) ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), g) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. u. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), h) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.), i) obowiązujących normach. VII. Projekt termomodernizacji z przebudową elewacji Kubatura budynku - ok.24.469,0 m3 w tym: budynek główny 16.670 m3, socjalny 7.799 m3 Powierzchnia zabudowy - 1.918,22 m2, Powierzchnia użytkowa - 2.636,76 m2. Budynek szkolny 6-cio kondygnacyjny z podziemiem. Konstrukcji żelbetowej. Ściany zewnętrzne z cegły. Układ konstrukcyjny dwutaktowy ze stropami prefabrykowane żelbetowymi. Uwaga: powierzchnia zabudowy, użytkowa i kubatura nie ulegną zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Instalacje: elektryczna i wod-kan z przyłączami do sieci miejskiej. Szczegółowy zakres prac obejmuje : 1. Wykonanie inwentaryzacji adaptowanych pomieszczeń Zakres rzeczowy inwentaryzacji: - opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, - opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku, - rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, tarasem, chodnikiem, śmietnikiem, studnią, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednią zabudową, - zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych, z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi w skali 1:50 lub 1:100, - rzut dachu w skali 1:50 lub 1:100 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia, - przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, tarasów, dachu i kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu), - rysunki architektoniczno-budowlane elewacji z naniesionymi wszystkimi jej elementami, - dokumentacja fotograficzna w postaci zdjęć (w formie elektronicznej lub drukowanej) oraz rzutu z naniesionymi miejscami wykonania zdjęć. 2. Wykonanie audytu energetycznego obiektu obejmującego - ocieplenie bryły budynku, regulację systemów ogrzewania i wentylacji oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej, 3. Opracowanie projektu termomodernizacji obiektu w zakresie wynikającym z audytu energetycznego 4. Opracowanie projektów branżowych 5. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych, wraz z podaniem założeń wyjściowych do kosztorysowania robót. VIII. Specyfikacje techniczne: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych musi dotyczyć konkretnych robót przewidzianych w projekcie oraz zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. IX. Dokumentacja projektowa: 1) projekt budowlany wykonawczy z załączonym planem BIOZ, należy opracować i przekazać Zamawiającemu w 6 egz., 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 3 egz., 3) kosztorysy inwestorskie w 2 egz., 4) przedmiary robót w 2 egz., 5) kompletną dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie pdf w 2 egz. wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót w formacie ath, część elektroniczna ma być w pełni zgodna z wersją wykonaną metodą tradycyjną, co ma być potwierdzone stosownym oświadczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach