Przetargi.pl
Wykonanie projektu przebudowy instalacji SAP (sygnalizacji p.poż) oraz projektu przebudowy instalacji elektrycznej w budynku IBS PAN

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 01-447 Warszawa, ul. Newelska 6 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
    ul. Newelska 6 6 6
    01-447 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibspan.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu przebudowy instalacji SAP (sygnalizacji p.poż) oraz projektu przebudowy instalacji elektrycznej w budynku IBS PAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie projektu przebudowy instalacji SAP (sygnalizacji p.poż), wymagany zakres opracowania zawiera zał. nr 1, 2. Wykonanie projektu przebudowy instalacji elektrycznej, wymagany zakres opracowania zawiera zał. nr 2. Pomieszczenia (łączna powierzch
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokości 1000zł (w przypadku ofert obejmujących tylko pozycję 1 (projekt SAP) lub 2 (projekt instalacji elektrycznej) wadium wynosi 500 zł), wadium może być wniesione w formie: 1.pieniądza, 2.poręcz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wraz z późniejszymi zmianami Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 7 niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 23 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w następującej kolejności): Lp Warunki wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków 1 Oferta Wypełniony Formularz Ofertowy (Załączniki nr 3 lub/i 4) 2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający. 3 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 Wykaz osób uprawnionych do wykonania zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia i aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Potwierdzenia posiadanych certyfikatów, uprawnień, świadectw kwalifikacji 4 Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 i 24 - Załącznik nr 5 5 Akceptacja projektu umowy Wypełniony i parafowany na znak akceptacji projekt umowy - załącznik nr 7 6 Potwierdzenie posiadania ubezpieczenia działalności Wykonawcy Kopia aktualnej polisy OC za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie przedmiotu zamówienia (kwota ubezpieczenia min. 50 tys. zł) 7 Potwierdzenie wniesienia Wadium Dowody wpłat wadium (kopie) lub poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ibspan.waw.pl/strony/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach