Gmina Krzepice ogłasza przetarg
- Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3175172 , fax. 034 3175172
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13 13
42-160 Krzepice, woj. śląskie
tel. 034 3175172, fax. 034 3175172 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Krzepicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Krzepicach. Obecnie przepustowość hydrauliczna oczyszczalni dla wykonanego etapu 0 wynosi 1 080 m3/dobę. Projekt powinien uwzględniać modernizację istniejącej oczyszczalni w zakresie wymiany urządzeń technologicznych, oraz rozbudowę o jedną komorę reaktora biologicznego i komorę tlenowej stabilizacji osadu. Po rozbudowie przepustowość hydrauliczna oczyszczalni w Krzepicach wzrośnie do 1 620 m3/dobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis istniejących obiektów oczyszczalni oraz zakres prac do wykonania w ramach zamówienia zawierają Wytyczne do projektowania - załącznik Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert tj. do dnia 08.04.2009r. godz. 10.00, w wysokości 1.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem.; 2. Posiadają doświadczenie w projektowaniu tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. których przedmiotem było zaprojektowanie zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 500 m3/dobę (każda z nich).; 3. Dysponują lub będą dysponować osobami, posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej; Projektant w branży wod-kan. ; Projektant w branży elektroenergetycznej i automatyki przemysłowej.; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z poźn. zmianami ) zał. nr 2/.; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3.Wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. których przedmiotem było zaprojektowanie zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 500 m3/dobę (każda z nich) z podaniem ich zakresu (przepustowość zaprojektowanych oczyszczalni), przedmiotu, dat i zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /np. referencje/- zał. Nr 3.; 4.Wykaz zał. Nr 4 potwierdzający, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami: - Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.; - Projektant w branży wod-kan. - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.; Projektant w branży elektroenergetycznej i automatyki przemysłowej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W wykazie należy podać imię i nazwisko projektantów, zakres wykonywanych czynności, rodzaj specjalności, uprawnienia zawodowe. Należy również dołączyć zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tych osób do Izby wg. - zał. Nr 4, lub załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób wraz z uprawnieniami i przynależnością do Izby jak wyżej jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 6.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; Wykonawca/y mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami). Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz ofertowy / zał. nr 1 /. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium . 3. Wykaz podmiotów /podwykonawców/ którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26