Przetargi.pl
Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej - Wierzbica rejon ulicy Wiosennej.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej - Wierzbica rejon ulicy Wiosennej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Cel opracowania Podstawowym celem opracowania jest projekt kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Wiosennej w Wierzbicy wraz przyłączami kanalizacyjnymi. 2. Stan istniejący. W ulicy Pułtuskiej znajduje się sieć kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 315 mm, do której należy odprowadzić ścieki z rejonu ulicy Wiosennej. Wszystkie ścieki z terenu gminy Serock odprowadzane są do pompowni P1 Jachranka, a następnie przetłaczane do oczyszczalni ścieków w Dębe. Infrastruktura techniczna odprowadzająca ścieki z terenu gminy Serock eksploatowana jest przez MPWiK S.A. w Warszawie. Teren objęty projektem jest terenem z zabudową jednorodzinną oraz znajduje się stacja paliw i myjnia samochodowa. 3. Stan projektowany. Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Wiosennej w Wierzbicy wraz z przyłączami kanalizacyjnymi. Projekty należy opracować na podstawie koncepcji z 2012 roku przedstawionej w załączniku nr 8. Zakres projektu obejmuje: - ulicę Wiosenną (droga wewnętrzna), - drogę wewnętrzną, działka o nr ew. 76/48, 76/49, 76/50, 76/51 obręb 25, - drogę wewnętrzną, działka o nr ew. 76/63, 76/64 obręb 25, - drogę wewnętrzną, działka o nr ew. 76/69 obręb 25, - drogę wewnętrzną, działka o nr ew. 76/2 obręb 25, - drogę wewnętrzną wzdłuż ulicy Pułtuskiej, działka dz. nr ew. 76/89 obręb 25, - dwa przejścia poprzeczne przez ulicę Pułtuską i włączenie do istniejącej kanalizacji będącej po wschodniej stronie ulicy Pułtuskiej. Łączna długość projektowanej sieci grawitacyjnej to ok. 850 m. Do działek położonych wzdłuż kanału sanitarnego należy zaprojektować przyłącza kanalizacyjne. 4. Dokumentacja. - wystąpienie z wnioskiem do MPWiK o wydanie warunków technicznych, - aktualizację mapy w zakresie projektów oraz uzyskanie pozytywnej opinii z narady koordynacji dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Legionowie, - opracowanie projektu budowlano - wykonawczych kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi, - projekt przyłącza powinien obejmować, odcinek od kanału do budynku, w przypadku gdy budynek istnieje lub od kanału do studzienki na posesji w przypadku gdy budynku nie ma, a właściciel posesji zgodzi się na jego lokalizację, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji zgodnie z wymogami prawa budowlanego, w tym uzgodnienie z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji S.A. w m. st. Warszawie, - należy wykonać badania geotechniczne po trasie kanalizacji, - w przypadku konieczności - opracowanie dokumentacji związanej z odwodnieniem wykopów w tym uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, - do projektu przyłączy należy dołączyć szkic sytuacyjny z lokalizacją przyłącza zaakceptowany przez właściciela, - uzyskanie zgód od wszystkich właścicieli na wejście w teren po którym przebiegać będzie planowana inwestycja, - opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - opracowanie informacji o planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ), - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 5. Rękojmia Wykonawca ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszelkie wady prawne i konsekwencje istnienia tych wad ujawnione lub mogące się ujawnić w przyszłości. Wykonawca udzieli rękojmi na dokumentację będącą przedmiotem umowy. Okres rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy a kończy się z upływem okresu rękojmi za wady robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentacje projektową. 6. Wymagania dotyczące wykonania opracowań objętych zamówieniem. Przy opracowywaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy, wytyczne i instrukcje związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Wymagania dotyczące dokumentacji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 2. Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Do kompletu dokumentacji zostanie dołączony nośnik CD lub DVD z zapisem elektronicznym części opisowej i rysunkowej dokumentacji. 7. Prawa autorskie W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek, oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami - tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. Nabycie przedmiotowych praw następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy. Równocześnie z nabyciem praw autorskich praw majątkowych do utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach