Przetargi.pl
wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego wraz z kosztorysami, specyfikacjami technicznymi na przebudowę budynku byłej stołówki studenckiej na Centrum Kultury i Aktywności Studenckiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Piątkowskiej 92 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2010-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego wraz z kosztorysami, specyfikacjami technicznymi na przebudowę budynku byłej stołówki studenckiej na Centrum Kultury i Aktywności Studenckiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Piątkowskiej 92 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót przebudowy budynku starej stołówki studenckiej na Obiekt Kulturalno-dydaktyczny przy ul. Piątkowskiej 92 w Poznaniu. W zakres zamówienia wchodzi też wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącej konstrukcji nośnej budynku starej stołówki studenckiej, wykonanie niezbędnych inwentaryzacji obiektów budowlanych, uzyskanie decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego, pozwolenia na budowę i sprawowania nadzoru autorskiego ,a także uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i zezwoleń właściwych organów na dokonanie rozbiórki budynków i budowli posadowionych na przedmiotowej nieruchomości. Podstawowe informacje o istniejącym budynku starej stołówki: Obiekt podłączony w pełni do sieci miejskich: - wodno- kanalizacyjnej - wód opadowych - gazowej - cieplnej (wbudowany węzeł cieplny) - energetycznej (wbudowana stacja trafo) - telefonicznej Długość budynku - parter -39 m ; piętro - 42,40 m Szerokość - parter -38m ; piętro - 42,40m llość kondygnacji - 2 (bud. niepodpiwniczony) Pow. Zabudowy - 1.465,0 m2 Pow. Całkowita - 3.262,7 m2 Kubatura - 15.886,0 m3 Budynek projektowano w systemie LS - lekki szkielet stalowy - Siatka słupów: parter 9 x 9 m piętro 9 x 18 m - Słupy stalowe I jedno i dwukodygnacyjne o wymiarach 30 x 30cm i 30 x 40cm posadowione na poziomie -0,30 m - Belki stropowe i płatwie o rozpiętości 9,0 m i rozstawie 3,0 m - Strop międzypiętrowy belki stalowe h = 70 cm - Stropodach belki stalowe - dźwigary h = 90 cm - Strop międzypiętrowy wykonano z płyt żelbetowych prefabrykowanych grub. ok.9 cm - Pokrycie dachu wykonano na blasze fałdowej ocynkowanej 55/188 mm - Ściany usztywniające murowane z cegły pełnej - grub. 25 cm - Schody - żelbetowe wylewane - ocieplenia z mat.dostępnych w latach 70-tych (gazobeton) - ściany osłonowe - lekkie warstwowe LS z płyt warstwowych PW3/A (zdewastowane - zdekapitalizowane nie spełniające, jakichkolwiek wymogów techniczno-estetycznych) - Technologia żywienia - wyposażenie kuchni system wentylacji przestarzały i zdekapitalizowany - Materiały wykończeniowe - fragmentami użyto szlachetnych materiałów, jak kamień - marmur na posadzce holu - płyty piaskowca na pasie dolnym elewacji- po bliższym rozpoznaniu technicznym możliwa będzie decyzja o ich ewentualnym wykorzystaniu - infrasfruktura wewnętrzna -instalacje wod.-kan. - sieć elektryczno-energetyczna,cieplna, sieć gazowa - sieć technologiczna w całości do wymiany (poza istniejącymi i wbudowanymi stacją trafo i węzłem cieplnym- urządzenia-wymienniki do wymiany) - Warstwy ocieplające ścian, dachów i okien nie spełniają obecnych wymogów i norm cieplnych - konieczna wymiana - Stropy podwieszone - zdekapitalizowana blacha Metalplast w całości do wymiany Szczegółowo zakres robót obejmuje: a) wykonanie projektu koncepcji architektonicznej przebudowy budynku wraz z infrastrukturą na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiającego, b) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej j.w. c) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji obiektów budowlanych, d) wykonanie niezbędnej ekspertyzy technicznej konstrukcji nośnej starego budynku pod kątem jej przydatności do nowych potrzeb, nowych rozwiązań projektowych e) wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy wraz z infrastrukturą w wersji elektronicznej - pliki PDF i w 5 egz. drukowanej., f) uzyskanie niezbędnych opinii rzeczoznawców sanitarnych, pożarowych, inspekcji pracy, itd., g) uzgodnienia projektu ze wszystkimi instytucjami, które są niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, h) wykonanie kosztorysów ślepych w wersji drukowanej i elektronicznej - pliki ath oraz w arkuszu kalkulacyjnym Excel w 2 egzemplarzach, i) wykonanie kosztorysów inwestorskich w wersji drukowanej i elektronicznej- pliki ath oraz w arkuszu kalkulacyjnym Excel w 2 egzemplarzach, j) wykonanie specyfikacji wykonania i odbioru robót technicznych w poszczególnych branżach oraz informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- BIOZ k) w trakcie wykonywania projektu współpraca z firmą, osobą wykonującą na zlecenie Inwestora studium wykonalności; l) wykonanie, uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych m) wykonanie ewentualnych badań geologicznych -geotechnicznych n) uzyskanie pozwolenia na budowę; o) pełnienie nadzoru autorskiego. Wymogi funkcjonalne, użytkowe i techniczne: a. projekt bud-wykonawczy , technologii zgodny z programem funkcjonalno-użytkowym b. projekt wnętrz - umeblowanie pomieszczeń w meble oraz aparaturę , kolorystyka wnętrz; c. projekt elektryczny silnoprądowy i niskoprądowy /telefony,internet, domofony, sieć logiczna, kontroli dostępu, monitoring wizyjny, instalację alarmowe: przeciw pożarowe i antywłamaniowe , stacja trafo; d. projekt instalacji centralnego ogrzewania-węzła cieplnego, wod-kan wraz z neutralizacją ścieków, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji; e. projekt zagospodarowania działek o numerach: 1/71,60/1,55,56,57,58,59,- mała architektura, parkingi , drogi, budynek łącznika z budynkiem Wydziału Melioracji i Inżynierii Środowiska UP, chodniki, zieleń f. projekt drogowy g. projekt zieleni h. projekty niezbędnych przyłączy i. wykonanie ewentualnych badań geologicznych -geotechnicznych j. wykonanie koncepcji projektu budynku wraz z infrastrukturą i po uzyskaniu pisemnej akceptacji Koordynatora projektu oraz Zastępcy Kanclerza ds. technicznych wykonanie projektu bud-wykonawczego, k. koordynatorem projektu jest Przewodniczący Komisji Przetargowej W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z przygotowaniem projektu. Wszystkie koszty związane z wykonaniem projektu i uzyskania wszystkich uzgodnień oraz pozwoleń ponosi Wykonawca. W koszcie oferty należy uwzględnić sprawowanie nadzoru autorskiego. Zamawiający oszacowuje realizację inwestycji wykonanej na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem obecnego postępowania przetargowego na kwotę nie przekraczającą 10 mln. złotych. Oznacza to, ze wartość kosztorysu inwestorskiego na roboty budowlano-instalcyjne wraz z wyposażeniem nie powinna przekraczać podanej kwoty. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez podwykonawców: projektu instalacyjnego w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ,C.O., projektu wentylacyjnego w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, projektu elektrycznego w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych wysoko i niskoprądowej. Nie może to spowodować wydłużenia czasu ani wzrostu kosztów oferowanych prac. Wykonawca odpowiada za dobór podwykonawców pod względem kwalifikacji oraz za jakość i terminowość prac jak za działania własne. Zlecenie prac podwykonawcom wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres do 2 lat od daty uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu, na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez wybranego wykonawcę zamówienia, lecz łącznie nie dłużej niż 8 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 315 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 14 stycznia 2011 r. do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach