Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
- Data zamieszczenia: 2013-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji budynków Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. 1.1. Siedziba urzędu składa się z kompleksu dwóch budynków administracyjnych położonych przy ul. Parkowej nr 1 w Krośnie Odrzańskim: 1/ Budynek A o funkcji administracyjnej. Objęty jest ewidencją konserwatorską. Datowany na początek XX wieku. Budynek trzykondygnacyjny, wzniesiony na planie zbliżonym do prostokąta. Przykryty dachem wielospadowym. Zbudowany z cegły i otynkowany. Na elewacji frontowej znajdują się okna wieloszprosowe i okna połaciowe. Szacunkowa powierzchnia budynku A - 751 m2. Charakterystycznym elementem budynku A jest wieża na elewacji szczytowej zachodniej, współcześnie dobudowany od strony północnej hol wejściowy z łącznikiem do budynku. 2/Budynek B o funkcji administracyjnej z biblioteką na parterze. Objęty jest ewidencję konserwatorską. Datowany na początek XX wieku. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, w części parterowy, wzniesiony na planie zbliżonym do litery L. Przykryty dachem wielospadowym, krytym ceramiczną dachówką karpiówką. Zbudowany z cegły i otynkowany. Na elewacji frontowej znajduje się nowa stolarka okienna, dwu, cztero i sześciokwaterowa oraz lukarny zwieńczone ozdobnym szczytem i łukowe lukarny. Szacunkowa powierzchnia budynku B - 1050 m2. Charakterystycznym elementem budynku B jest ganek wejściowy przykryty balkonem wspartym na filarach z arkadami od strony wschodniej, w elewacji południowej weranda czworokątna z balkonem na piętrze. 1.2. Zamawiający jest w posiadaniu szczątkowej inwentaryzacji budowlanej obu budynków. Budynki w większości pomieszczeń nie posiadają wentylacji grawitacyjnej. Rzuty obu budynków znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego stanowią załącznik do SIWZ wraz z dokumentacją fotograficzną obrazującą przedmiot zamówienia. 2.Zakres prac obejmuje: 1/ Wykonanie Inwentaryzacji budowlanej budynku A i budynku B (rzuty poziome, przekroje, elewacje, powierzchnie, kubatura budynków); 2/ Sporządzenie audytu energetycznego budynku A i budynku B; 3/ Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja budowlano-wykonawcza wykonana zgodnie z zaleceniami zawartymi w audycie, wraz z opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi; 4/ Wykonanie wizualizacji wszystkich elewacji obu budynków oraz przygotowanie projektu kolorystyki tych budynków. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej cztery propozycje wizualizacji kolorystyki budynku do akceptacji; 5/ Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych 2.1. Wykaz dokumentacji wchodzącej w skład wymaganych opracowań dla każdego budynku administracyjnego w n/w zakresie: - audyt energetyczny budynku A i B -3 egz. - wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy budynku A i B -5 egz., - informacja dotycząca planu BIOZ - w 3 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., - kosztorysy inwestorskie -2 egz., - przedmiary robót - 2 egz., - zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz. , - informację o elementach równoważnych umożliwiających wykonanie zadania. Wymagane jest wskazanie parametrów wg których, zaoferowane elementy będą traktowane jako równoważne; - prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę w jednym egzemplarzu, oraz - komplet powyższej dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD z kosztorysami inwestorskimi - 2 egz.; - komplet powyższej dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD bez kosztorysów inwestorskich - 2 egz.; - komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej należy dostarczyć w postaci plików (PDF). - Streszczenie techniczne opracowanego projektu termomodernizacji w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egz. 2.2. Pisemne zobowiązanie Wykonawcy do wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej. 2.3. Pisemne zobowiązanie Wykonawcy do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych 2.4. Rękojmia z tytułu wad przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy. 3.W opracowaniu projektowym należy uwzględnić między innymi: a/ historyczny charakter budynków i uzgodnienia z konserwatorem zabytków; b/ wymianę istniejącej stolarki w wymaganych miejscach; c/ wykonanie opaski przy budynkach administracyjnych; d/ ocieplenie poddasza oraz ścian zewnętrznych; e/ sprawdzenie doboru grzejników i przeprojektowanie instalacji c.o. w budynku B; f/ wykonanie wszelkich innych niezbędnych prac projektowych towarzyszących, wynikających z założeń zawartych w wykonanym i zatwierdzonym audycie energetycznym. 4. Wszystkie materiały do projektowania jednostka projektująca uzyska we własnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2200 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu uliczek na ul. Wojska Polskiego pomiędzy blokami 15, 17, 32 i 33
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30,pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej - II przetarg
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku stołówki w Campusie A pod potrzeby Instytutu Inżynierii Elektrycznej; znak sprawy RA-Z-03/2016
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie wód opadowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ulic Wapiennej i Okrężnej w miejscowości Zabór - 2
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 5 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 6 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej linii oświetleniowej wraz z Wykonaniem projektu instalacji elektrycznej oświetlenia wsi - sołectwo Nowy Świat
Dodano: 2016-06-20