Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji budynków Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Instytucja urzędu składa się z kompleksu dwóch budynków administracyjnych położonych przy ul. Parkowej: Budynek A o funkcji administracyjnej. Objęty jest ewidencją konserwatorską. Datowany na początek XX wieku. Zbudowany z cegły i otynkowany. Na elewacji frontowej znajdują się okna wieloszprosowe i okna połaciowe. Charakterystycznym elementem jest zadaszone wejście do budynku oraz wieża na elewacji tylnej z attyką. Budynek trzykondygnacyjny, wzniesiony na planie zbliżonym do prostokąta. Przykryty dachem wielospadowym. Szacunkowa powierzchnia budynku A - 751 m2 Budynek B o funkcji administracyjnej .Objęty jest ewidencją konserwatorską. Datowany na początek XX wieku. Zbudowany z cegły i otynkowany. Na elewacji frontowej znajduje się nowa stolarka okienna, dwu, cztero i sześciokwaterowa oraz lukarny zwieńczone ozdobnym szczytem i łukowe lukarny. Charakterystycznym elementem jest ganek wejściowy na filarach. Budynek dwukondygnacyjny, wzniesiony na planie zbliżonym do litery L. Przykryty dachem wielospadowym, krytym ceramiczną dachówką karpiówką. Szacunkowa powierzchnia budynku B - 1050m2 Zamawiający jest w posiadaniu szczątkowej inwentaryzacji budowlanej obu budynków. Rzuty i obu budynków znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego stanowią załącznik do SIWZ wraz z dokumentacją fotograficzną obrazującą przedmiot zamówienia. 1.Zakres prac obejmuje: Wykonanie Inwentaryzacji budowlanej budynku A i budynku B (rzuty poziome, przekroje, elewacje, powierzchnie, kubatura budynków); Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Sporządzenie audytu energetycznego budynków A oraz budynku B Urzędu Miasta w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie zakresu i form audytu energetycznego (Dz. U. Nr 43 poz.346); opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej zgodnie z zaleceniami zawartymi w audycie, która musi być wykonana w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej systemu klimatyzacji dla obu budynków wraz z projektem zasilania; wykonanie wizualizacji wszystkich elewacji obu budynków oraz przygotowanie projektu kolorystyki tych budynków. Wykonawca przedstawienia Zamawiającemu co najmniej 4 propozycje wizualizacji kolorystyki budynku do akceptacji, 2.W opracowaniu projektowym należy uwzględnić między innymi: Historyczny charakter budynków i uzgodnienia z konserwatorem zabytków; wymianę istniejącej stolarki w wymaganych miejscach; wykonanie opaski przy budynkach administracyjnych; ocieplenie poddasza oraz ścian zewnętrznych; sprawdzenie doboru grzejników i ewentualne przeprojektowanie instalacji c.o. w budynku administracyjnym B sprawdzenie warunków zasilania i ewentualne przeprojektowanie instalacji pod potrzeby klimatyzacji; wykonanie wszelkich innych niezbędnych prac projektowych towarzyszących, wynikających z założeń zawartych w wykonanym i zatwierdzonym audycie energetycznym Wykaz dokumentacji wchodzącej w skład wymaganych opracowań dla każdego budynku administracyjnego w n/w zakresie: wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy budynku A i B - w 5 egz., informacja dotycząca planu BIOZ - w 2 egz., specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - w 2 egz., kosztorysy inwestorskie - w 2 egz., przedmiary robót - w 2 egz., zbiorcze zestawienie kosztów - w 2 egz., prawomocna decyzja pozwolenia na budowę w jednym egzemplarzu oraz komplet powyższej dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD z kosztorysami inwestorskimi - w 2 egz. komplet powyższej dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD bez kosztorysów inwestorskich - w 2 egz. Komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej należy dostarczyć w postaci plików (PDF). Pisemne zobowiązanie Wykonawcy o trzykrotnej aktualizację kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, którą należy wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia. Wszystkie materiały do projektowania jednostka projektująca uzyska we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 20 grudnia 2010r Nr 243 poz.1623 ze zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz.U. z dnia 10 lipca 2003r Nr 120 poz. 1133 ze zm), Rozporządzenie Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 27 kwietnia 2012, poz. 462); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004 r Nr 130 poz. 1389 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Z dnia 16 września 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.). Innych ustaw i rozporządzeń, przepisów techniczno - budowlanych, Polskich norm oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, przepisami prawa i uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu. 4.Wszystkie materiały do projektowania jednostka projektująca uzyska we własnym zakresie. 5.Rękojmia z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6.Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, przepisami prawa i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac projektowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu uliczek na ul. Wojska Polskiego pomiędzy blokami 15, 17, 32 i 33
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30,pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej - II przetarg
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku stołówki w Campusie A pod potrzeby Instytutu Inżynierii Elektrycznej; znak sprawy RA-Z-03/2016
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie wód opadowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ulic Wapiennej i Okrężnej w miejscowości Zabór - 2
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 5 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 6 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej linii oświetleniowej wraz z Wykonaniem projektu instalacji elektrycznej oświetlenia wsi - sołectwo Nowy Świat
Dodano: 2016-06-20